معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم یادگار Relic

2

فیلم “یادگار” یا بانام اصلی Relic, فیلم آمریکایی به کارگردانی ناتالی اریکا جیمز و تهیه کنندگی جیک جیلنهال و ریوا مارکر است. این فیلم در ژانر درام-ترسناک در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و مدتی است که در انتظار اکران است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰ اکران شد و با استقبال گسترده ای رو به رو شد. “یادگار” که به عنوان جدی ترین فیلم ترسناک امسال ساخته شده است، پیش بینی می شود با استقبال قابل توجهی از مردم و منتقدین رو به رو شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم یادگار Relic

 

خلاصه داستان

فیلم “یادگار” روایتگر مادربزرگی پیر به نام “ادنا” است که حدود هشتادسال دارد و به طرز مشکوکی ناپدید می‌شود، دخترش “کی” و نوه‌اش “سم” به خانه قدیمی و در حال تخریب خانوادگیشان می‌روند و سرنخ‌هایی از وخیم‌شدن بیماری زوال عقل او پیدا می‌کنند.

داستان فیلم یادگار relic

زمانی که “ادنا” به همان شکل مرموزی که گم شده بود پیدا می‌شود، نگرانی “کی” از این که مادرش نمی‌خواهد یا نمی‌تواند بگوید کجا بوده است با شور و شوق گستاخانه “سم” نسبت به بازگشت مادربزرگش در تضاد قرار می‌گیرند.

داستان فیلم relic 2020

بااین‌حال، هر چه رفتار “ادنا” بی‌ثبات‌تر می‌شود، “کی” و “سم” بیشتر احساس می‌کنند که نیرویی مرموز در خانه وجود دارد و کنترل “ادنا” را در اختیار گرفته است.

 

اسامی بازیگران فیلم یادگار Relic

  • امیلی مورتیمر Emily Mortimer در نقش کی
  • بلا هیتکوت Bella Heathcote در نقش سم
  • رابین نوین Robyn Nevin در نقش ادنا
  • کریس بانتون Chris Bunton در نقش جیمی
  • استیو رودگرز Steve Rodgers در نقش مایک آدلر ثابت
  • جرمی استفورد Jeremy Stanford در نقش الکس
  • کاترین گلاویک Catherine Glavicic در نقش دکتر استنلی

اسامی بازیگران فیلم یادگار Relic

 

زمان اکران فیلم یادگار

فیلم سینمایی “Relic” قرار است در ۱۰ جولای ۲۰۲۰ مصادف با ۲۰ تیر ۱۳۹۹ در آمریکا اکران شود. جالب است بدانید بلادی دیگاستینگ، منتقد سینما درباره این فیلم گفته: “این فیلم جنون را به قدری خوب نشان می‌دهد که خون در رگ‌های آدم یخ می‌زند.”

2 دیدگاه در “معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم یادگار Relic

  1. کتاب خوب گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

  2. کتاب باز گفت:

    بسیار زیبا جذاب

نظرات