ازدواج لیندا کیانی بازیگر

0

ازدواج لیندا کیانی بازیگر

ازدواج لیندا کیانی در برنامه کودک شو توسط خودش علنی شد و این خبر را رسانه ای کرد. او گفت سال گذشته متاهل شده است. در ادامه ماجرای عروسی و عکس و بیوگرافی و اسم همسرش را در مجله حرف تازه میخوانید.

عکس خانم کیانی و برادر زاده اش

ازدواج لیندا کیانی بازیگر + علنی شدن ازدواج لیندا کیانی در برنامه کودک شو

خبر ازدواج لیندا کیانی در برنامه کودک شو

خانم کیانی بازیگر ایرانی سال گذشته و در سال ۹۸ در ۳۹ سالگی ازدواج کرده که خبر ازدواجش در سکوت کامل خبری بوده و رسانه ای نشد، اما او که مهمان برنامه کودک شو در تعطیلات عید فطر ۹۹ بود، خبر ازدواجش و متاهل شدنش را علنی کرد و گفت که مدتی است که متاهل شدم و وارد زندگی مشترک شدم. او این خبر را در ویژه برنامه عید فطر کودک شو با اجرای پژمان بازغی تایید کرد.

جزئیات ازدواج لیندا کیانی بازیگر

لیندا کیانی بازیگر زن سینما و تلویزیون در برنامه کودک شو که پنجم خرداد ۹۹ پخش شد در پاسخ به سوال پژمان بازغی در خصوص عروس شدنش گفت که به تازگی و چند ماهی است که عروسی کرده است و متاهل است.

خلاصه ای زندگی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه که در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر به دنیا امده است. او با شرکت در کلاس های شریفی نیا و آزیتا حاجیان و مرحوم حمید سمندریان و مهتاب کرامتی وارد بازیگری شد.

عکس و بیوگرافی همسر لیندا کیانی

تاکنون در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده که از جمله سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان و فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال ۱۳۸۷ و در روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم ، سریال رستگاران سال ۱۳۸۸ و سریال وضعیت سفید سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید

البته ناگفته نماند که مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد.

نظرات