معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه

0

فیلم “تیغ و ترمه”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی سید علی قائم مقامی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و چند روزی است که در آستانه دریافت مجوز برای اکران است. با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”تیغ و ترمه” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه

 

خلاصه داستان

فیلم “تیغ و ترمه” روایتگر دختری به نام “ترمه” است که یک دختر بیست و شش ساله ای است و با عموی خود زندگی میکند با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ میدهد و رازی نمایان میشود.

داستان فیلم تیغ و ترمه

این فیلم بک درام ملتهب اجتماعی است و براساس رمان معروف “کی از این چرخ و فلک پیاده می شوم” اثر گلرنگ رنجبر ساخته شده است و پیش بینی می شود با استقبال خوبی رو به رو شود.

 

اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه

اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد، تهیه کننده: سیدعلی قائم مقامی، مدیرفیلمبرداری: علیرضا زرین دست، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: کیومرث پوراحمد و مهرانه ربی، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: محمود موسوی نژاد، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی و سعید خلیلی، عکاس: مهدی حیدری.

نظرات