دورهمی مسعود فراستی را ببینید

0

دورهمی مسعود فراستی را ببینید

دورهمی مسعود فراستی منتقد سینما که حواشی و جنجالهای زیادی داشت در ۲ خرداد ۹۹ از شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری پخش شد که باعث تا او دوباره وارد حاشیه ای جدید شود. به مناسبت پخش دورهمی مسعود فراستی ، همه حواشی از حمله وحشتناک به سینما و سلبریتی ها تا دورهمی و واکنش ها به حرف های وی در این برنامه و نقد های شدید از دورهمی و سینما و اخلاق خوب در خانه را به طور کامل در ادامه بخوانید.

حمله شدید مسعود فراستی به دورهمی و سینما و سلبریتی ها در برنامه دورهمی

دانلود دورهمی مسعود فراستی

بسیاری از فیلم‌های سینمای ایران «آشغال‌اند»، زیرا پولِ تولید فیلم‌های سینمای ایران «کثیف» است.

**ای مردم! تهیه‌کنندگان و سینماگران ایرانی آمده‌اند شما را بچاپند! برای خودتان احترام قائل باشید و نروید و این فیلم‌های ایرانی را نبینید! بروید بیلی‌وایلدر ببینید، ده بار هم اگر «آپارتمان» و «ایرما خوشگله»ی بیلی‌وایلدر را ببینید خسته نمی‌شوید.

**با پول کثیف نمیشود فیلم تمیز ساخت.

**خروجی پولِ کثیف، میشود فیلم کثیف.

**تهیه‌کنندگانی به سینمای ایران آمده‌اند که کارشان پولشویی است و عشقشان عکس یادگاری با سلبریتی‌هاست، خروجی کارشان هم میشود این فیلم‌های آشغال!

**سلبریتی‌های ایرانی با پولِ کثیف رشد کرده‌اند و با پولِ کثیف شده‌اند سلبریتی.

فراستی: دورهمی فاجعه س

مسعود فراستی،منتقد سینما،که شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود در بخشی از گفتگو درباره برنامه دورهمی صحبت کرد و گفت : ۳ دقیقه از برنامه را دیدم و به نظرم فاجعه آمد.

حمله به سینما در دورهمی مهران مدیری

فراستی با انتقاد از فضای حاکم بر سینما ایران گفت: فضای امروز سینما ایران مسموم است، به خصوص این چیزهایی که به آن‌ها کمدی می‌گویند، که اصلاً کمدی نیستند. من عاشق ژانر کمدی، عاشق بیلی وایلدر و لورن و هاردی هستم.

او ادامه داد: از پول و جیب مردم میلیاردی خرج می‌کنند و آشغال تحویل می‌دهند. باید این‌ها را ناز کنم؛ باید بگویم عجب بچه خوبی هستی؛ در حالی که این سراسر اشکال است. این دوستان ما حداقل یک دهه است که سینما ایران را تبدیل به سینما اسپانسر زده فیلم فارسی کرده‌اند.

این منتقد تصریح کرد: انتظار دارید راجع به این فیلم‌ها مانند “هزارپا”، “رحمان ۱۴۰۰”، “مطرب” و غیره حرف نزنم، به آن‌ها برمی‌خورد، خب بر بخورد؛ با این فیلم‌ها به خیلی‌ها برخورده است. این هزینه‌ها و فروش بیمارگونه هیچ تعادلی با هم ندارند. اگر یک فیلم فرهنگی می‌فروشد، واقعاً فیلمنامه نویس آن خوب کار کرده، کارگردان بلد بوده و بازیگری نیز خوب عمل کرده که مجموع آن‌ها یک کار قابل تحمل شده است. حداقل این فیلم بی احترامی به مخاطب نکرده، در حالی که بسیاری از فیلم‌ها بی احترامی به مخاطب است. با پول کثیف نمی‌توان کار خوب کرد‌.

فرهنگ نقد نداریم:

در نقد لوس هستیم، فرهنگ نقد نداریم، بلکه فرهنگ تعارف داریم. تعارفی نیستم و همیشه صریح صحبت می‌کنم. ادای کسی را در نیاوردم و از برنامه دوم هفت در زمان فریدون جیرانی متوجه شدم به دلیل این صراحت کار به خوبی گرفته است.

موافق سانسور هستم

او با بیان اینکه “موافق سانسور هستم”، گفت: سانسور این چیزی نیست که در حال حاضر آقایان انجام می‌دهند؛ سانسور من سانسور هنری است. اینکه اثری به منافع ملی من لطمه نزدند مهم‌ترین سانسور است. اما با این صفات این سینما درست شدنی نیست. اصلاً سینما دولتی درست شدنی نیست، زیرا هر دولتی چه خوب و چه بد سفارش می‌دهد و فیلمسازی که سفارش بگیرد، کارش تمام است.

فراستی در ادامه به اهمیت نداشتن میزان فروش فیلم برای تهیه کننده یک اثر اشاره کرد و گفت: تهیه کننده‌ای که دستش در جیب خودش نباشد و به دولت و اسپانسر وصل باشد، ارتباطی با مردم ندارد. تنها سینما ایران که میزان فروش در آن اهمیت ندارند سینما ایران است؛ زیرا درآمد در تولید حاصل می‌شود و نه فروش. این یعنی یک سینما بیمار./ ایمنا

نظرات