معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “خجالت نکش”، فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۶ ساخته شد. و برای اولین بار در اردیبهشت ۱۳۹۷ در سینماهای ایران به اکران درآمد. حالا این فیلم قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “خجالت نکش” زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند. قنبر به فکر پیشرفت کشور بود و اصرار میکرد که بچه دار شوند.

داستان فیلم خجالت نکش

صنم در روزی که بچه ها و عروس هایش به خانه اش آمدند بچه اش به دنیا می اید. قنبر برای اینکه بتواند موضوع بچه را از فرزندان خود پنهان کند به آنها میگوید که بچه را پشت در خانه گذاشتند و او برداشته و به داخل خانه آورده است. در حین بازسازی صحنه بچه را پشت در میگذارد و زمانی که در را باز میکند بچه را نمیبیند.

 

اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش

اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا مقصودی، تهیه کننده: سیدمیر پروین حسینی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر حاتمی، دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، مدیر تولید: سجاد رحیمی.

 

زمان پخش فیلم خجالت نکش

فیلم “خجالت نکش” قرار است برای اولین بار یکشنبه  ۴ خرداد ماه از شبکه آی فیلم راس ساعت ۲۳:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ باز پخش شود.

نظرات