معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

0

فیلم “قاتل بروسلی”، فیلمی ایرانی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در اواخر سال ۹۸ آغاز به ساخت شد. با شرایط کرونایی و تعطیلی فعالیت های سینمایی، فیلمبرداری این فیلم ناتمام ماند. ”قاتل بروسلی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم ” قاتل بروسلی” منتشر نشده است اما پیش بینی می شود با توجه ژانر این فیلم و بازیگران حرفه ای آن، با استقبال گسترده ای از سمت مردم و منتقدین رو به رو شود.

بهمن گودرزی کارگردان فیلم قاتل بروسلی

بهمن گودرزی، کارگردان این فیلم درباره آخرین‌ وضعیت تولید این فیلم سینمایی گفت: ” از آنجایی که لوکیشن های این فیلم سینمایی در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم. با توجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست. همچنین تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن ها در هنگ کنگ خواهد بود. “

 

اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

لازم به ذکر است هنوز اسامی تمام بازیگران این فیلم مشخص نشده است و در کنار بازیگران ایرانی، تعداد بازیگر هنگ کنگی و خارجی نیز حضور دارند.

نظرات