«اجباری شدن حجاب» در اینستاگرام + جزئیات

0

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام

“اجباری شدن حجاب در اینستاگرام” برای ایرانی ها و قانون جدید برخورد با بی حجابی و تخلف محسوب شدن “کشف حجاب در اینستاگرام” را در مجله حرف تازه با جزئیات کامل بخوانید تا با آن آشنا شوید. با ما همراه باشید

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات

حجاب در اینستاگرام اجباری شد

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد که کشف حجاب در فضای مجازی جز زیر مجموعه‌های ناهنجار قرار می‌گیرد و تخلف محسوب خواهد شد.

با توجه به حواشی و جنال های چند وقت اخیر ، مبنی بی حجابی و تصاویر خلاف شرع و عرف جامعه اسلامی برخی بازیگران و سلبریتی‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، پلیس فتا اعلام کرد که کشف حجاب یک ناهنجاری اجتماعی به شمار می‌رود و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

برخورد با بی حجابی در اینستاگرام

سرهنگ پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا، در این مورد هیچ تفاوتی میان افراد پرطرفدار و افرادی که دنبال‌کنندگان کمتر یا بیشتری دارند، وجود ندارد و قانون در برابر همه یکسان برخورد خواهد کرد: «هر شخصی که در فضای مجازی مرتکب تخلف شود و موارد فوق را رعایت نکند به عنوان مجرم شناخته خواهد شد.

همچنین قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز ذیل همین موارد است و اخلال در امنیت محسوب شده و قطعا با آن‌ها برخورد می‌شود.»

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفته است: «مصادیق مجرمانه در فضای مجازی غالبا مواردی است که مربوط به جرائم رایانه‌ای می‌شود. در بعد کلان این جرائم شامل فیشینگ، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات، حملات سایبری، جرائم تکامل یافته شامل استفاده از فضای مجازی در راستای هتک حرمت، کلاهبرداری، فروش اجناس ممنوعه و جرائم اخلاقی که با ترویج موارد غیر اخلاقی به وقوع می‌پیوندد. اما جرائم دیگری نیز در این فضا رخ می‌دهد.»

رئیس پلیس فتا پایتخت در پاسخ به اینکه آیا انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب (بدحجاب و بی حجاب) در فضای مجازی جرم است یا خیر؟ گفته بود: تشخیص جرم بودن یا نبودن این اقدام بر عهده مرجع قضایی است، لذا پلیس بر اساس وظیفه خود مستندات را به مقام قضایی ارائه می‌کند و سپس بر اساس آن در صورت تلقی شدن جرم با مجرمان برخورد خواهد شد.

نظرات