بیوگرافی و عکس های جدید علی زند وکیلی | خواننده

0

علی زند وکیلی، خواننده سنتی و پاپ ایرانی است. او که بیشتر در عرصه موسیقی سنتی و تلفیقی فعالیت و شهرت فروانی هم در بین علاقمندان به موسیقی سنتی دارد کمتر در قالب پاپ خوانده است. با خبر دعوت از وی و حضور او در برنامه “دورهمی”، تصمیم به معرفی این خواننده عزیز گرفته ایم. در ادامه به بیوگرافی و عکس های جدید حسین تهی و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید علی زند وکیلی | خواننده

 

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی نوازنده و خواننده سنتی، تلفیقی و پاپ ایرانی در ۲۵ بهمن ۱۳۶۵ به عنوان هشتمین فرزند خانواده در شیراز متولد شد. او از نوادگان هفتم کریم خان زند است، پدرش لرستانی و اصالتا اهل پل دختر است. بعد از او دو برادر به نام های محمد و امین به دنیا آمدند. وی فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است.

 

سالهای فعالیت

زند وکیلی از دوران کودکی نواختن را فراگرفت. او از سه سالگی که تنبک می زد و اینگونه پا به دنیا موسیقی گذاشت. او سال ۱۳۷۷ در ۱۲ سالگی وارد هنرستان موسیقی در شیراز شد و سنتور و پیانو را یاد گرفت تا اینکه ۱۴ سالگی به تهران رفت و سال ۱۳۸۱ از آنجا فارغ التحصیل شد.

فعالیت هنری علی زند وکیلی

وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد و کنسرت هایی در قالب این گروه نیز برگذار کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده‌است.

کنسرت علی زند وکیلی

در سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۵ ساله بود اولین آلبوم خود بنام میانه تاریکی را به همراه بابک غسالی منتشر کرد و سال ۹۲ هم آلبوم عبور مه او را بیشتر از قبل شناساند. او سال‌ ها هم به عنوان مدرس سنتور فعالیت کرده است.

 

همسر علی زند وکیلی

از وضعیت تاهل علی اطلاع دقیقی در دسترس نیست و هنوز خبر رسمی از ازدواج او منتشر نشده است.

علی زند وکیلی و همسرش

 

ماجرای خوانندگی در کمد

علی زند وکیلی در دورانی که در کنار نوازندگی به یادگیری آوازخوانی در خانه می پرداخت. برای آنکه صدایش بیرون نرود و همسایه ها را آزار ندهد، مدتی را در داخل کمد آواز می خواند و تمرین می کرد.

 

حال خوب با ربنا و اذان

او از علاقه اش به شجریان و موذن زاده اردبیلی، اینگونه می گوید:” ربنای استاد شجریان همیشه حالم را خوب می کند، هر وقت حالم خراب است ربنای استاد شجریان را گوش می دهم و فوری حس خوبی می گیرم. یک این و دیگری اذان موذن زاده اردبیلی است ، کاروان استاد بنان را هم تاکنون ۲۰۰ هزار دفعه گوش داده ام.”

علی زند وکیلی و علیرضا شجریان

 

آلبوم ها

  • میان تاریکی (۱۳۹۰)
  • عبور از مه (۱۳۹۲)
  • دشت جنون (۱۳۹۴)
  • همنشین درد (۱۳۹۴)
  • یادی به رنگ امروز (۱۳۹۴)
  • تماشای صبا (۱۳۹۴)
  • چون رقص آب (۱۳۹۴)
  • رؤیای بی تکرار (۱۳۹۵)

 

دیگر عکس های علی زندوکیلی

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

علی زند وکیلی و مادرش

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

علی زند وکیلی و برادرش

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

علی زند وکیلی و مهران مدیری

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

عکس های جدید علی زند وکیلی 99

اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

با ما همراه باشید.

 

نظرات