حکم اعدام «وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی» سلطان خودرو

2

حکم اعدام وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی سلطان خودرو

درباره بیوگرافی کامل و عکس های شخصی و تصاویر دادگاه و “حکم اعدام وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی” سلطان خودرو و طلا و شرح کامل پرونده و زندگی شخصی و شغل این زوج در مجله حرف تازه بخوانید

بیوگرافی کامل و حکم اعدام وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی سلطان خودرو

بیوگرافی وحید بهزادی

وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی زوج اخلال کننده در اقتصادی کشور هستند که هر دو متولد دهه شصت هستند، سابقه آشنایی و همکاری این زوج ، به فعالیت های شرکت هرمی پالینور در دهه هشتاد شمسی برمیگردد.

شرکتی که مثل گلدکوئست و گلدماین و یونیک فاینانس از هزاران تن از هموطنان به ادعای سرمایه گذاری در بورس و فلزات، کلاهبرداری کرد و شماری از لیدرهای آن از کشور فرار کردند و شماری نیز دستگیر شدند

علت دستگیری و بازداشت

این دو نفر، این روزها بخاطر مافیای خودرو بودن و خرید و فروش صوری خودرو و اخلال در نظام ارزی و تولیدی کشور به اعدام محکوم شده اند و متهم ردیف اول و دوم پرونده اختلاس و کلاهبرداری ۳۳۰۰ میلیارد تومانی از شرکت خودروسازی سایپا در سالهای ۹۶ و ۹۷ هستند

حکم اعدام وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی سلطان خودرو

جزئیات پرونده سلطان خودرو

طبق گزارش های سخنگوی قوه قضائیه: وحید بهزادی فرزند ابوطالب و همسر وی خانم نجوا لاشیدایی هر دو به جرم مشارکت در اخلال کلان در نظام پولی و ارزی منجر به قاچاق ارز، از طریق ثبت سفارشات صوری، اخلال در نظام توزیعی نیازمندهای عمومی کشور از طریق پیش خرید بیش از ۶۷۰۰ دستگاه خودرو از شرکت سایپا، مشارکت در عملیات پولشویی به میزان ۳۲ هزار میلیارد ریال و موضوعات مربوط به سکه که از منزل متهمه ۲۴ هزار و ۷۰۰ سکه تمام بهار و یکصد کیلو طلا کشف شده بود، محکوم به اعدام شدند و این حکم قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.

زندگینامه کامل شخصی وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی سلطان خودرو

نجوا لاشیدایی در رده زنان میلیاردر

نجوا لاشیدایی میلیاردها تومان با عضویت و فعالیت در این شبکه در دهه هشتاد شمسی، به فهرست بانوان میلیاردر زیر ۴۰ سال ایران اضافه شد. حساب بانکی نجوا لاشیدایی در بانک صادرات از سال ۸۶ تا ۸۸ گردش مالی ۱۳ میلیارد تومانی داشته است و تعدادی از اعضای شرکت پالینور با وی همکاری می‌کردند.

این زوج حتی افراد خانواده خود و از خواهر و برادر و مادر نیز استفاده کردند. آن ها از افراد مختلف، با پرداخت پول، وکالت نامه می گرفتند تا با حساب بانکی آن ها کار کرده و جابجایی پول را در شرکت های خود از طریق این حساب های بانکی اجاره ای انجام دهند که مصداق پولشویی بود.

2 دیدگاه در “حکم اعدام «وحید بهزادی و همسرش نجوا لاشیدایی» سلطان خودرو

  1. م ج گفت:

    م پ :زرنزن

  2. م.پ گفت:
    12
    1

    من از تمامی قضات و اندیشمندان و مسئولین کشور تقاضا دارم که حکم اعدام رو برای همیشه ممنوع کنن و فقط برای قتلهای زنجیره ای چنین حکمی رو صادر کنن.تفکر ما نباید روی یک محور فقط دینی و افراطی قفل بشه و نتونیم فکر کنیم.

نظرات