معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم راه نجات

0

فیلم “راه نجات”، فیلمی ایرانی به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سعید سعدی است. این فیلم در ژانر سیاسی-اجتماعی در سال ۹۱ ساخته و قرار است به زودی از صداوسیما پخش شود. ”راه نجات” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر لبنانی و سوری هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم راه نجات

 

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر زنی به نام “مها” و کودکان پرورشگاهی به نام “بهشت” در غزه است، مها در سانحه ای حافظه اش را از دست می دهد و علیرغم علاقه شدید بین او و بچه های پرورشگاه، در بازگشت به محل کارش، دیگر بچه ها را به خاطر نمی آورد.

داستان فیلم راه نجات

این فیلم سینمایی که در جنوب لبنان مقابل دوربین رفته است، جایزه ویژه “محمدالدوره” را نیز از بیست و پنچمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان دریافت کرده است.

 

اسامی بازیگران فیلم راه نجات

  • نادین سلامه
  • امانه والی
  • وسیم وحبی
  • پل سلیمان

اسامی بازیگران فیلم راه نجات

 

دیگر عوامل

كارگردان و بازنويس فيلمنامه: راما قويدل، تهيه كننده: سعيد سعدی، مدير فيلمبرداری: محسن فلاحی، صدابردار: خسرو كيوانمهر، طراح چهره پردازی: مهری شيرازی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، بازنويس فيلمنامه، مسئول انتخاب بازيگر و بازيگردان: مهسا كرامتی، مدير توليد: وحيد معدنی، تدوينگر: مهدی سعدی، آهنگساز: بهنود يخچاليان، صدا گذار: فرامرز ابوالصدق مدير تداركات: سعيد معدنی، برنامه ريز: فواد چاومه، دستيار كارگردان: امير جاويد نيك، منشی صحنه: الهام اخوان، هماهنگی توليد: كاظم دارابی، تداركات لبنان: مهدی طفش، جلوه های ويژه: رضا تركمان، مشاور كارگردان و مسئول گويش بازيگران و مشاور صحنه: عبدالله عبدالرحيم.

نظرات