خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آهوی من مارال + زمان پخش

1

سریال “آهوی من مارال”، سریال ایرانی به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم است. این سریال در ژانر تاریخی-عاشقانه در سال ۹۹ ساخته و قرار است برای اولین بار در سال جاری از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. پیش تولید این سریال قبل از شروع سال ۹۹ به تعویق افتاده بود اما به دلیل شیوع گسترده کرونا و توقف همه سریال ها، متوقف شد و این روزها دوباره از سر گرفته شده است. در ادامه مطلب به معرفی سریال “آهوی من مارال” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال ۹۹ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آهوی من مارال + زمان پخش

 

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آهوی من مارال

سریال “آهوی من مارال” روایتگر عشق ناصر الدین شاه به دختر روستازاده است و ماجراهای اطراف آن، می پردازد! همچنین داستان هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و…

داستان اهوی من مارال از ناصرالدین شاه قاجار

در خلاصه داستان این سریال این چنین آمده است: ” ناصرالدین شاه ، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌ گذرد و به دنبال آن حال سلطان، صاحبقران می ‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد.

مهرداد غفارزاده کارگردان سریال آهوی من مارال

شاه به حکم قدر قدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل ‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌ اش همه خان چوپان… “

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهرداد غفارزاده، تهیه کننده: بهروز خوش رزم، مشاور پروژه و ناظر کیفی: سعید شریعتی، مشاوره فیلمنامه: فریدون عموزاده خلیلی، ایده و طرح سریال: مهرداد غفارزاده، اعضای نویسندگان: پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور، مشاور رسانه ای: اشکان منصوری، نوازنده: آیدین علیانسب.

 

زمان پخش سریال “آهوی من مارل”

سریال “آهوی من مارال” در ۲ فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود؛ فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم در ۲۵ قسمت خواهد بود. هنوز زمان دقیق انتشار این سریال در شبکه خانگی مشخص نشده است.

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آهوی من مارال + زمان پخش

  1. هیام گفت:

    این سریال با بازی ترلان سنجاقک کجا و فیلم جیران کجا ،من عاشق فیلم جیرانم

نظرات