ماجرای «خواننده شدن روزبه حصاری» بازیگر

1

ماجرای «خواننده شدن روزبه حصاری» بازیگر

روزبه حصاری, بازیگر سینما ، تائتر و تلویزیون که این روزها در نقش جواد جوادی در رسانه ملی ایفای نقش میکند و یکی از کاراکترهای اصلی و مهم سریال بچه مهندس ۳ است رسما وارد عرصه خوانندگی شده و اجرای قطعه ای کوتاه را در پیج اینستاگرامش اعلام کرد که موسیقی از دغدغه های زندگیم بوده. در ادامه جزئیات خواننده شدن روزبه حصاری و دانلود آهنگ جدید او را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

ماجرای خواننده شدن روزبه حصاری بازیگر + دانلود آهنگ روزبه حصاری

روزبه حصاری خواننده شد

روزبه حصاری بازیگر جوان و خوش تیپ و خوش استایل کشورمان با انتشار آهنگی کوتاه و متنی زیبا درباره علت خوانندگی خود این گونه نوشته است:  «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی» همزمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز را تقدیم‌تان می‌کنم. امیدوارم امانت‌دار خوبی برای گوش‌هایتان باشم…»

دانلود آهنگ روزبه حصاری

او قطعه ای بسیار زیبا و شنیدنی را اجرا کرده که در پیج شخصی او roozbehhesari در اینستاگرام میتوانید اولین آهنگ روزبه حصاری را بشنوید و لذت ببرید. گفتنی است که بد از دیگر بازیگر و  ورزکارن کعه وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شدند، حال شاهد هستیم که بازیگر دیگری وارد موسیقی شده ،مشخص نیست که او این حرفه را دنبال میکند و یا صرفا آهنگی را بصورت دلی خوانده و در پیج خود به اشتراک گذاشته است

لازم به ذکر است که سریال «بچه مهندس ۳» با بازی روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی و … حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی سعید سعدی با بازی روزبه حصاری ، فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی و … حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی می ‌رود. این سریال تلویزیونی با جذب ۴۱.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد زیاد ۸۴.۸ درصدی، رتبه دوم سریال ‌های رمضانی سال ۹۹ را کسب کرده است.

فصل اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان سال ۱۳۹۷ شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. همچنین پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز از دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی آغاز شد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی نیز به پایان رسید، و فصل سوم این سریال تلویزیونی در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی پخش می شود.

1 دیدگاه در “ماجرای «خواننده شدن روزبه حصاری» بازیگر

  1. ناشناس گفت:

    آدم یاد کلاغ میفته وقتی نگاش میکنه بس که موهاش سیاهه پیرمرد شیرازی

نظرات