نحوه «استوری گذاشتن در تلگرام»

0

نحوه «استوری گذاشتن در تلگرام»

استوری در تلگرام, در شبک های اجتماعی و مجازی، ویدیویی پخش شده و گفته شده بود که تلگرام قرار است قابلیت استوری را اضافه کند تا کابران ماند اینستاگرام بتوانند تصاویر و مطالب خود را استوری کنند، اما این ویدئو صرفاً یک کانسپت پیشنهادی توسط کاربران است و “استوری در تلگرام نمی آید”. در ادامه جزئیات را بطور کامل بخوانید

استوری در تلگرام,نحوه استوری گذاشتن در تلگرام با فیلم

در خبرهای داغ مجازی با انتشار فیلمی کوتاه از نحوه گذاشتن استوری در این شبکه اجتماعی، دست به دست میچرخد، این گمانه زنی ها را ایجاد کرده که قرار است مانند اینستاگرام ، کاربران بتوانند فیلم و تصاویر خود را استوری بگذارند و ارسال کنند .

آیا استوری به تلگرام می آید

اما ویدئو صرفاً یک کانسپت پیشنهادی توسط کاربران است که علاقه مند هستند این قابلیت را در تلگرام نیز داشته باشند و قرار نیست چنین قابلیتی به آن اضافه شود.

آیا استوری به تلگرام می آید

گفتنی است که از زمان راه اندازی و فعالیت های تلگرام تا امروز چند قابلیت جدید و پیشرفته تر به آن اضافه شده و هر روز نیز توسط سارنده آن بروزتر میشود و کابران نیز رضایت کامل دارند.

سالهاست که کاربران فضای مجازی با این شبکه اجتماعی خو گرفتند و به آن عادت کردند و علاده بر سرگرمی و اطلاعات و اخبار روز و کانالهای خبرگزاری بزرگ کشور در آن، به عنوان کسب و کار و تجارت و تبلیغ نیز کابری دارد.

به تازگی نیز پروژه لاکچین که قرار بود در ساتل ۲۰۲۰ ساخته و راه اندازی شود، لغو شد و انجام آن را منحل شد.

پس کاربران محترم فعلا از استوری گذاشتن در این انپلیکیشن خبری نیست و شاید در آینده سازنده آن فکری نیز به حال این قابلیت بکند.

نتا گفته نماند که تلگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که میلیون ها کاربر و عضو دارد که در همه جای دنیا از مشتریان آن می باشند

آپدیت جدید خبر ۹۹/۵/۵

 

در آپدیت جدید تلگرام، به جای عکس، یک ویدئو در پروفایل خود بارگزاری کنید. فاصله افرادی که با شما در ارتباط هستند را ببینید.

در این نسخه کاربران می‌توانند با ابزار media editor کیفیت پوست صورت را بهبود دهند، درواقع این ویژگی، مشابه ویژگی زیباسازی در دوربین گوشی‌های اندرویدی است.

قابلیت کراپ کردن و چرخش ویدیوها به تلگرام اندروید هم اضافه شده است. همچنین طراحی موزیک پلیر نسخه اندروید هم تغییرات خوبی داشته است.

در ادامه میتوانید ویدیو مربوط به این بروزرسانی را ملاحظه کنید

نظرات