خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خاک و عشق + زمان پخش

0

سریال “خاک و عشق”، سریال ایرانی به کارگردانی محمدتقی انصاری و علی بیطرفان و تهیه کنندگی محمدتقی انصاری است. این سریال در سال ۸۷ ساخته و برای اولین بار در  سال ۸۸ از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه بهار را سپری کند. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خاک و عشق” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در اردیبهشت ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خاک و عشق + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان این سریال روایتگر “سامر” دانشجوی لبنانی مقيم فرانسه است که پس از کشته شدن دوستش در يک حادثه تروريستي، به لبنان مي آيد تا روزنامه اي تاسيس کند اما اين روزنامه پوششي براي فعاليت هاي افراد و جريانات خاص است.

داستان سریال خاک و عشق

سامر سعي دارد با چاپ مقالات و اخبار با جهت گيري هاي خاص، ميان گروه هاي لبناني تفرقه ايجاد کند. سامر با فعاليت خود در عرصه روزنامه نگاري مورد توجه سرويس های…

 

اسامی بازیگران سریال خاک و عشق

  • پير داغر
  • ميشل غانم
  • حسن حمدان
  • لوريت حنينو
  • رزی خولی
  • سحرخليل

بازیگران سریال خاک و عشق

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدتقی انصاری و علی بیطرفیان، تهیه کننده: محمدتقی انصاری، مجری طرح لبنان: علی ابوزيد، مديرتوليد ايران: حسين مرشدشيرازی، طراح صحنه و لباس: محمد عبدالكريم بهار مومنی، طراح گريم: علی‌رضا باقربيگی، مديرتصويربرداری: علی‌رضا اميری محمدی هوشنگ‌غفوری حميدرضا رحيم‌زاده، صدابردار: بابك جايز مهرداد دادگری، تدوين مهدی اكبريان، موسيقی: محمد محمد‌علی.

 

زمان پخش سریال خاک و عشق

این سریال ۱۳قسمتی از روز دوشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

نظرات