ماجرای کامل فرد مدعی «ازدواج موقت با دختر ۹ ساله» +عکس و فیلم

0

ماجرای کامل فرد مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله +عکس و فیلم

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک پسر جوانی، مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله به دلیل عقب افتادن اجاره خانه با رضایت پدر و برادر دختربچه شده که باعث انتقادات به کودک همسری و درخواست برخورد با این فرد شده است .

ماجرای کامل فرد مدعی ازدواج موقت با دختر 9 ساله +عکس و فیلم

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نیز گفته: در صورت صحت این فیلم قرار بازداشت برای وی صادر و برخورد با خانواده دختر ۹ ساله شده است در ادامه ماجرای کامل و جزئیات و حواشی و بیوگرافی جوان مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله را در مجله حرف تازه بخوانید

فرد مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله کیست

در روزهای اخیر ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که یک جوان در آن اظهارات جنجالی مبنی بر ازدواج موقت با یک دختر ۹ ساله را کرده بود . در پی انتشار این ویدئو مسئولین مربوطه به سرعت فرد مورد نظر را دستگیر کرده تا به وضوع رسیدگی کنند.

فرد مجرم در ویدئوی خود به صراحت می‌گوید وقتی پدر و به خصوص برادر یک دختر موافق باشند، دختر از سن هفت سالگی می‌تواند «صیغه» شود! معاون سازمان بهزیستی همچنین خواستار انجام اقدامات دیگر که بازدارندگی لازم را داشته باشند، برای مقابله با کودک‌همسری در کشور شد.

صدور بازداشت برای مرد مدعی کودک همسری

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریع با مقامات دادگستری و قوه قضاییه تماس گرفتیم و از آنها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضایی صورت بگیرد. همچنین در صورتی که خبر منتشر شده در این فیلم صحت داشته باشد، با پدر دختر بچه نیز برخورد شود و اقدامات قضایی در مورد وی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد، از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

بیوگرافی و عکسهای فرد مدعی ازدواج موقت با دختر 9 ساله به خاطر عقب افتادن کرایه خانه

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: باید با موارد هرچند اندک کودک همسری به شدت و قاطعانه برخورد شود تا چنین موردی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک همسری اقدامات دیگری هم انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد.

فیلم کامل فرد مدعی ازدواج موقت با دختر 9 ساله

جوان مدعی ازدواج موقت با دختر ۹ ساله کیست؟

بازداشت این فرد که به هویت وی اشاره‌ای نشده،صادر شده و از آنجا که این فرد مدعی شده بود با «موافقت» پدر این دختربچه به‌ دلیل عقب افتادن اجاره خانه این مرد، این دختر ۹ ساله را به عقد موقت خود درآورده، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی همچنین گفته در صورت صحت، با پدر این کودک نیز برخورد قضایی خواهد شد.

نظرات