معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جانان

0

فیلم “جانان”، فیلمی متفاوت به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی است. این فیلم در ژانر عاشقانه-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در مرداد ۹۸ اکران شد. این فیلم که اولین فیلم قدکچیان بعد از هفت سال دوری از هنر است، حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”جانان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جانان

 

خلاصه داستان

فیلم “جانان” روایتگر دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک است که به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه‌ای پیدا می‌کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد.

خلاصه داستان فیلم جانان

جانان حس غریبی به نامه دارد، نمی‌داند چه کند، پس تفالی به حافظ می‌زند. پس مدتی صاحب نامه پیدا می شود و اتفاقا صاحب نامه پسری مجرد و جذاب است که این امر باعث اتفاقاتی می شود.‌.‌.

 

اسامی بازیگران فیلم جانان

بازیگران فیلم جانان

فیلم “جانان” از امروز سه شنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) در نمایش خانگی توزیع شد و طرفداران بازی امین حیایی و مژگان بیات میتواند این فیلم را امروز در شبکه نمایش خانگی ببینند.

عوامل فیلم جانان

 

دیگر عوامل

کارگردان: کامران قدکچیان، تهیه کننده: محمد نجیبی، نویسنده: فرهاد توحیدی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، مدیر تولید و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: محمود سماک‌باشی، دستیار یک کارگردان: بهزاد غلامی، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری.

 

نظرات