معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم صد سال به این سالها

0

فیلم “صد سال به این سالها”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر درام-تاریخی در سال ۸۶ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم جنجالی که با حواشی زیادی همراه بوده است به طوریکه به مدت ۱۲ سال توقیف بود که بتازگی خبر رفع توقیف آن منتشر شد. حالا پیش بینی می شود که برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”صد سال به این سالها” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم صد سال به این سالها

 

خلاصه داستان

فیلم روایتگر زندگی زنی است که در طول سی سال اتفاقات مختلفی برای او رخ می دهد. این فیلم در خصوص زنی به نام ایران (فاطمه معتمد آریا) است که با شوهرش رفیع پاینده (رضا کیانیان) زندگی سرخوشانه‌ای دارد ولی همزمان با وقوع انقلاب…

داستان فیلم صد سال به این سال ها

جالب است بدانید، در سال ۹۱ با تلاشهای فراوان تهیه کننده، قرار بود این فیلم اکران شود اما با سانسورهای بیش از اندازه مواجهه شد. مرتضی شایسته در مورد ممیزی های فیلم در آن زمان گفت:

بازیگران فیلم صد سال به این سال ها

“فیلم «صد سال به این سال‌ها» هشت بار اصلاحیه خورد و زمان آن از ۱۲۰ دقیقه به ۸۰ دقیقه رسید و باز می‌گویند باید اصلاحاتی در آن انجام شود.” او در ادامه تصریح کرد: “فکر می‌کنم آقای شمقدری می‌خواهند این فیلم را تبدیل به فیلم کوتاه کنند و تا الان موفق شده‌اند.”

 

اسامی بازیگران فیلم صد سال به این سالها

علت توقیف فیلم صد سال به این سال ها

 

دیگر عوامل

تهیه کننده: مرتضی شایسته، مدیر فیلمبردار: محمود کلاری، تدوین: محمدرضا موتینی، موسیقی: کارن همایونفر، صدابرادر: احسان خانزادی، طراحی صحنه: آیدین ظریف.

نظرات