ماجرای روضه محمود کریمی درباره قمار و تخته نرد چیست؟ + عکس و فیلم

0

ماجرای روضه محمود کریمی درباره قمار و تخته نرد چیست؟ + عکس و فیلم

محمود کریمی, چند شب در مناجات خوانی در حرم امام رضا حکایتی را درباره “تخته نرد” بازی کردن مرد مست با امام تعریف کرد با حواشی زیادی مواجه شده ،در ادامه ماجرای روضه محمود کریمی درباره قمار و تخته نرد و حواشی و حکایت کامل را و “واکنش محمود کریمی” به این حواشی را در عکس و فیلم ببینید .

ماجرای روضه محمود کریمی درباره قمار و تخته نرد چیست؟ + عکس و فیلم

ماجرای روضه خوانی محمود کریمی درباره قمار

چند شب پیش “روضه عجیب محمود کریمی” مداح سرشناس در بین مناجات خوانی از شبکه دو سیما پخش شد که حواشی و انتقادات زیادی در فضای مجازی داشته و خیلی از کاربران به او انتقاد کردند

محمود کریمی چند شب در این روایت می گوید شخصی نزد امام آمده و در حال ریختن نوشیدنی (شراب) بوده و در حالی که مست شده بود با امام تخته نرد بازی می کرد و پشت سرهم می باخت تا اینکه سر دو کیسه برنج باهم بازی کردند و شخص مست این بازی را از امام برد!

این مناجات خوانی در حرم رضوی به صورت مستقیم از شبکه دوم سیما پخش شد که در بین مناجات خوانی و روضه خوانی حکایتی را از امام بزرگوار روایت کرد که باعث حواشی و جنجال در فضای مجازی شده که برخی گفتند که کریمی باید شفاف سازی کند و بکگوید که منبع این روایت کجاست؟ اما وی در پاسخی گفت: عرض کردم حکایت است نه روایت!

او روایتی از شخصی که قمار می کرده را نقل کرد که بسیار عجیب بود و عجیب تر اینکه شبکه دو این نوحه خوانی را به صورت مستقیم پخش کرد.

عکس و فیلم روضه خوانی محمود کریمی درباره قمار و تخته نرد

واکنش محمود کریمی به حواشی:

مداح سرشناس در واکنش به حکایتی که مطرح کرد و در فضای مجازی با انتقاداتی مواجه شد توضیحاتی ارائه کرد. وی در فایلی به حواشی روضه خوانی درباره تخته نرد بازی کردن مرد مست با امام پاسخ داد و گفت: این روایت نیست و عرض کردم حکایت است و بعضی ها خودشان را به متوجه نشدن میزنند؛ قرآن هم بخوانیم عده ای باز هم ایراد می‌گیرند. بعضی از دوستان متوجه شدند ، اما دوسیتانی که متوجه نشدند عذرخواهی میکنم، شاید خوب جا ننداختم و بعضی ها هم خودشان را به متوجه نشدن میزنند . خیر این موضوع آن است که بعضی ها که متوجه نشدند میروند دوباره گوش میکنند.

نظرات