امیررضا طلاچیان همسر ملیکا شریفی نیا کیست؟ + عکس و بیوگرافی

0

امیررضا طلاچیان همسر ملیکا شریفی نیا کیست؟ + عکس و بیوگرافی

امیررضا طلاچیان همسر سابق ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۸۶ با هم ازدواج کردند، اما این ازدواج به طلاق انجامید. بیوگرافی کامل و عکس و افشاگری ملیکا شریفی نیا در برنامه دورهمی ۱۱ اردیبهشت ۹۹ از طلاق و جدایی از همسرش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

امیررضا طلاچیان همسر ملیکا شریفی نیا کیست؟ + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی امیررضا طلاچیان

امیر رضا طلاچیان متولد ایران و همسر سابق ملیکا شریفی نیا بازیگر تلویزیون و سینما دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر مهراوه شریفی نیا از بازیبگران مطرح ایران است که ازطلاعات دقیقی از او در دست نیست و گفته ها حاکی از این است که او فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس می باشد. اما مورد تایید نیست و هیچ منبع موثقی برای این گفته ها وجود ندارد.

بیوگرافی کامل و عکس امیررضا طلاچیان همسر سابق ملیکا شریفی نیا

افشاگری ملیکا شریفی نیا درباره جدایی از امیررضا طلاچیان

ملیکا شریفی نیا مهمان دورهمی پنجشنبه  اردیبهشت ۹۹ در شبکه نسیم بود که درباره سوال ازدواج مهران مدیری گفت: فعلا که مجرد هستم و ازدواج خوب خوبه اما اگر باشه، شما یه شوهر خوب بیارید بزارید روی میز تا من بردارم . او در ادامه گفت: من خیلی زود ازدواج کردم و بنا به دلایلی این زندگی ادامه پیدا نکرد و فعلا الان مجرد هستم

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب

دانلود برنامه دورهمی ملیکا شریفی نیا

پیج اینستاگرام ملیکا شریفی نیا

melikasharifinia

لازم به ذکر است که وی در مورخه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ در ۱۹ سالگی با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد که وی ببرای بار در برنامه رسمی از جدایی و طلاق خود پرده برداشت و ناگفته های زنددگی خود را با بینندگان دورهمی مهران مدیری در میان گذاشت. “دورهمی ملیکا شریفی” از شادترین برنامه مهران مدیری بود که در جاتیی گفت: اوین نقشم یک گاو به ناو بیژ بیژ از روی من رد شد که الان مرده و عمرش رو داده به شما که این گفته او باعث خنده و تفریح خود مدیری و بیننده ها شده است.

اینستاگرام امیررضا طلاچیان

دورهمی ملیکا شریفی نیا

ملیکا در سن کم ازدواج کرده و بر خلاف خواهر بزرگترش مهراوه شریفی‌ نیا با عاسشق شدن زودهنگام در ۱۹ سالگی ازدواج کرده است که اکنون وی اعام کرده مجرد هستم

علت طلاق ملیکا شریفی نیا

نظرات