مدل پرده های جدید و شیک ۲۰۱۹ – ۹۸

6

مدل پرده های جدید و شیک ۲۰۱۹ – ۹۸

مدل و طرح و رنگ پرده می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل پرده حساسیت های لازم را به خرج دهید تا بتوانید پرده با طرح شیک و زیبایی را برای منزل خود انتخاب کنید.

توجه به رنگ و پارچه در انتخاب مدل پرده : زمانی که به تزئین پنجره می رسیم رنگ،پارچه، طرح و اندازه پرده باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد تا بهترین انتخاب را در بین انواع مختلف پرده ها داشته باشیم چرا که پرده ها در صورت انتخاب نادرست می توانند براحتی بر تمام دکوراسیون محیط غلبه کنند و جلوی دیده شدن آنها را بگیرند.

برای انتخاب یک پرده مقاوم کافی است پارچه را از جایی که بریده شده کمی بکشید. اگر تار و پود پارچه به سرعت از هم جدا شد، بهتر است بی خیال خریدن آن شوید. چون در این صورت خیلی زود باید به سراغ یک پرده دیگر بروید.

اگر خیلی علاقه مند به خرید پرده با دوام کم بودید ایرادی ندارد فقط باید حتما پشتش آستر بزنید تا دیگر آفتاب نتواند کاری با تار و پود پرده تان داشته باشد. معمولا جنس آسترها از کتان یا تترون است و زیر پرده های حریر نصب می شود. رنگ پارچه آستری باید یک درجه روشن تر یا یک درجه تیره تر از رنگ پارچه اصلی پرده باشد تا طرح و رنگ پرده اصلی در آن گم نشود یا پنجره اتاق، نمای نامرتبی پیدا نکند. برای انتخاب رنگ و طرح اتاق خواب هم باید سوای علاقه خودتان نیم نگاهی به در و دیوار اتاق و باقی دکوراسیون فضا داشته باشید. برای داشتن یک اتاق رویایی می توانید از دانتل و حریر سفید استفاده کنید.درست است که دانتل ها نازک هستند اما برای زوج های جوان فضایی دوست داشتنی ترتیب می دهند.

مدل پرده

مدل پرده اتاق پذیرایی

پرده یکی از مهم ترین وسایل برای تزیین اتاق پذیرایی است که دارای طرح های متفاوتی است.
مدل پرده ها در انواع طرح های مدل پرده سلطنتی و مدل پرده مدرن طراحی می شوند که شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل یکی از این سبک ها را برای طراحی دکوراسیون پذیرایی منزل تان انتخاب کنید.

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

طرح و مدل پرده پذیرایی باید با سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی متناسب باشد. امروزه اغلب افراد برای طراحی دکوراسیون پذیرایی از سبک های مدرن و جدید استفاده می کنند که برای این مدل سبک ها پرده های مدرن می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده ها با طرح های سلطنتی می توانند برای پذیرایی ها با دکوراسیون های داخلی کلاسیک و سلطنتی ایده مناسبی باشند. اغلب پرده های سلطنتی دارای والان پرده نیز می باشند که بهتر است برای جلوگیری از شلوغی دکوراسیون پذیرایی پارچه والان و یا پارچه پرده را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید.

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

استفاده از پارچه های کتانی، ابریشم، ابریشم مصنوعی و پارچه های مخملی انتخاب های بسیار مناسبی برای مدل پرده های پذیرایی و اتاق نشیمن هستند. پارچه های ابریشمی مصنوعی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و در اتاق های پذیرایی و نشیمنی که نور زیادی در خود دارند خیلی دیرتر خراب می شوند. البته پارچه های مخملی به دلیل ضخیم تر بودن به گرم شدن اتاق در فصل زمستان کمک زیادی می کنند و از ورود سرما از طریق پنجره به داخل اتاق جلوگیری می کنند.

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده اتاق خواب و آشپزخانه

پرده های ساده بیشترین کاربرد را بعنوان پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب دارند این پرده ها با مدل های شیک و زیبا انتخاب بی نظیری برای اتاق خواب و آشپزخانه است.

مدل پرده

مدل پرده

 

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

عکس مدل پرده ۲۰۱۸

مدل پرده

مدل پرده      مدل پرده

عکس مدل پـرده جدید

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

عکس مدل پـرده ۹۷

مدل پرده  مدل پرده

مدل پرده

بهترین مدلهای پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پـرده اتاق پذیرایی

مدل پرده    مدل پرده

مدل پرده

مدل پـرده شیک و مدرن

مدل پرده  مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده  مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده

مدل پرده   مدل پرده

6 دیدگاه در “مدل پرده های جدید و شیک ۲۰۱۹ – ۹۸

  1. محمد صالح زمانی گفت:

    من شماره مغازه یا کارخونه رو می خواستم

  2. نیکان گفت:

    سلام
    هیچ کدام از پرده ها مدرن نبودن گل گلی و خز

  3. روبی گفت:

    سلام لطف کنید جایی را برا خرید این پرده ها معرفی کنید

    1. حرف تازه گفت:

      سلام
      این پرده ها برای مدل و دیدن طرح ها داخل سایت معرفی شده اند و متاسفانه اطلاعی در مورد مکان های فروش آنها را نداریم

  4. رجایی گفت:

    سلام وقت بخیر چند مدل از پرده های پذیرایی و اتاق خواب را پسندیدم فروشگاه شما کجاست یا از کجا می توان این مدل ها را پیدا کرد؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام عرض ادب
      متاسفانه ما فروشگاه نیستیم و محصولات ارائه شده داخل مطلب برای معرفی می باشند

نظرات