بیوگرافی مهدی مهدوی کیا سرمربی فوتبال و همسرانش + خانواده و عکس دخترش عسل

0

مهدی مهدوی کیا، (Mehdi Mahdavikia) فوتبالیست و بازیکن سابق ایرانی و سفیر فعلی قاره آسیا در فوتبال پایه متولد ۱۳۵۶ اهل شهرری تهران است. او که سالیال سال به عنوان یک بازیکن محبوب فوتبال شناخته شده است، چند سالی است که دیگر با به توپ نمی زند. او در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ و در فینال جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد. در ادامه این مطلب به بیوگرافی کامل مهدی مهدوی کیا و همسر اول و دومش و حواشی او ماجرای ازدواج و طلاق از همسر اول و دومش عکس های جدید او و همسرش و عکس جدید دخترش عسل و زندگی شخصی و خانوادگی مهدی مهدوی کیا و همسرانش از ازدواج تا طلاق و جنجال های اخیر او در مسابقات ژانویه ۲۰۲۲ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید مهدی مهدوی کیا | فوتبالیست

بیوگرافی مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا، فوتبالیست، بازیکن سابق و سفیر فعلی قاره آسیا در فوتبال در ۲ مرداد ۱۳۵۶ در شهر ری متولد شد. او اصالتا اراکی است و در یک خانواده پر جمعیت متولد شد. او ۷ خواهر و ۴ برادر دارد. وی فارغ التحصیل دیپلمه رشته اقتصاد نظام قدیم است.

سالهای فعالیت

مهدوی کیا از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در سال ۶۹ در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار بازی کرد. با انحلال تیم بانک ملی در سال ۷۴ با وجود مذاکرات اولیه با استقلال از حاشیه های این تیم ترسید و به پرسپولیس پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در این تیم حضور داشت.

جوانی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی در پرسپولیس

افتخارات و موفقیت های مهم ورزشی وی از سال ۷۵ شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن ۲ گل به چین شایستگی های خود را اثبات کرد.

مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس

پس از استیل آذین در سال ۸۹ یک سال در داماش گیلان بود و یک سال و نیم هم در پرسپولیس بود و با پیراهن این تیم در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ از فوتبال خداحافظی کرد. وی در باشگاه های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سابقه بازی دارد.

همسر اول و دوم مهدی مهدو کیا

مهدوی کیا برا اول با سپیده قنبری ازدواج کرد و سپس با وجود داشتن همسر و دختر با سمیرا سمیعی مدیر برنامه هایش ازدواج مخفیانه داشته و که این رابطه و ازدواج خیلی زود به طلاق انجامید.
تیتر داغ رسانه ها قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ خبر جدایی وی از سمیرا سمیعی بود که به تیتر اول تبدیل شده بود.

هر چند بعدها مهدوی کیا رابطه اش را با سمیعی تکذیب کرد اما گویا خبر خیلی موثق بوده و کسی حرفش را قبول نکرد.
همچنین سمیرا سمیعی در مصاحبه اش گفت به دادگاه تعهد داده در مورد رابطه با مهدی حرف نزند.

مدت ها بعد عکسی از لژیونر ایرانی با یک متتشر شد که بازار شایعات را داغ کرد و گفتند ازدواج سوم کرده است که صحت ندارد و این خانم پریسا قهرمانی فقط یک روزنامه نگار است‌

همسر مهدی مهدوی کیا

مهدی اولین بار در سال ۷۶ وقتی که ۲۰ سال داشت با دختری به نام سپیده قنبری ازدواج کرد. ثمره این ازدواج دختری به نام عسل شد. عسل در سال ۷۸ متولد شد.

مهدی مهدوی کیا و همسرش

همچنین بخوانید: بیوگرافی مهدی شریفی فوتبالیست و همسرش سارا +‌عکس های ازدواج و همسرش کیست

لژیونر

درخشش مهدوی کیا در بازیهای آسیایی سال ۱۳۷۴ و در جام جهانی ۹۸ فرانسه (سال ۱۳۷۶ شمسی) و گل بیاد ماندنی اش به آمریکا باعث شد به به باشگاه بوخوم آلمان دعوت شود.

مهدی مهدوی کیا در آلمان

بعد از یکسال از بوخوم به هامبورگ رفت و ۸ سال طلایی در این تیم و بوندس لیگا را تجربه کرد سپس در سال ۱۳۸۵ به اینتراخت فرانکفورت پیوست، با پایان قرار داد از سال ۸۸ به ایران بازگشت و به تیم استیل آذین رفت. در مجموع ۲۵۰ بار تا پایان بهمن ۱۳۸۷ در بوندس‌ لیگا به میدان رفته‌ و ۲۹ گل به ثمر رسانده‌ است.

مهدوی کیا مقابل منتخب ستارگان جهان

مهدی مهدوی کیا، ستاره سابق فوتبال ایران یکی از بازیکنانی است که با لباس تیم منتخب ستارگان عرب مقابل منتخب ستارگان جهان به میدان رفت؛ البته نام گذاری این تیم صرفا به خاطر مسابقات جام کشورهای عربی بوده و تمامی بازیکنان حاضر در این تیم عرب نیستند؛ جانی اینفانتینو رئیس فیفا هم در کنار مهدوی کیا با لباس همین تیم در بازی نمادین حضور پیدا کرد. در پایان مسابقه تیم ستارگان عرب که مهدوی کیا هم در آن تیم بود به پیر
وزی رسید.

اینستاگرام رسمی

mahdavikia_mehdi

 

دیگر عکس های مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

عکسهای جدید مهدی مهدوی کیا

با ما همراه باشید.

نظرات