خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + زمان پخش

0

سریال “بچه های نسبتا بد″، سریال ایرانی در ژانر عاطفی-اجتماعی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی سید کما طباطبایی است. این سریال اولین بار در مهر ۹۲ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت و با استقبال گسترده ای روبه رو شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه به استقبال ماه رمضان امسال رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “بچه های نسبتا بد” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان این سریال درباره چهار جوان خلافکار است که خودروی حامل یک گاوصندوق را به سرقت می برند. داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج های نیازمند فراهم شده است.

داستان سریال بچه های نسبتا بد

حالا با سرقت سکه ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی این زوج ها در روز عید فطر به آنها اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می شود. این اتفاق باعث بروز مشکلات و ماجراهای جذابی در سریال می شود…

 

اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، تهیه کننده: سیدکمال طباطبایی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: افشین قلی پور، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه: آرزو غفوری، طراح گریم: زهره سیه پوش، عکاس: پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی و مدیر تدارکات: آرش صالحی، تدوین گر: سیامک مهماندوست، موسیقی: بهنود یخچالی، خواننده: فریدون آسرایی.

علی طباطبایی در بچه های نسبتا بد

 

زمان پخش سریال بچه های نسبتا بد

سریال “بچه های نسبتا بد” هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و تکرار آن روز بعد ساعت های ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ به روی آنتن رسانه ملی می رود.

نظرات