بیوگرافی و عکس های کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و همسرش

0

بیوگرافی و عکس های کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و همسرش

با بیوگرافی کیم یو جونگ متولد ۱۳۶۷ “خواهر کیم جونگ اون” رهبر کره شمالی و همسرش چو سانگ آشنا شوید، خواهر رهبر کره شمالی گزینه احتمالی جانشینی اون است که اخبار ضدو نقیضی درباره مرگ او بگوش میرسد. ما نیز در مجله تازه بیوگرافی و زندگینامه کامل و سوابق و فعالیت ها و سمت های او را بیان میکنیم. با ما همراه باشید

بیوگرافی و عکس های کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و همسرش

بیوگرافی کیم یو جونگ

کیم یو جونگ متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸ در پیونگ یانگ، کره شمالی و خواهر اون رهبر فعلی کره شمالی , قدرتمندترین زن در کره شمالی در کنار برادرش اون است.

خانواده و زندگینامه شخصی

مادر و مادربزرگ یو جونگ اصالتا ژاپنی هستند و جزو رده‌های پایین جامعه شناخته می‌شوند.

یو جونگ نزد مادر و به همراه دو برادرش کیم جونگ چول و کیم جونگ اون بزرگ شد. او همانند برادر بزرگترش برای ادامه تحصیل به سوئیس فرستاده شد

مروری بر زندگینامه خواهر رهبر کره شمالی

همسر کیم یو جونگ

او در سال ۲۰۱۴ با چو سانگ ازدواج کرده و گفته میشود که یک فرزند نیز دارد. خواهر رهبر کره شمالی معاون اداره تبلیغات و کارهای اداری را سازمان می‌دهد، امور لجستیک را هماهنگ می‌کند و چندین بار در مراسم‌های رسمی کنار برادرش دیده‌شده است.

لیست سیاه آمریکا

یو جونگ در ژانویه ۲۰۱۷ به دلیل نقض شدید حقوق بشر و سانسور” وارد لیست سیاه آمریکا شد.

خواهر مرموز کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کیست

ایونکای کره شمالی

با اینکه در سیستم حاکمیت مردسالارانه در کره نمی‌تواند نقش رهبر را بر عهده بگیرد، اما باز هم فرد بسیار پرنفوذی است. رسانه‌های کره جنوبی او را ایوانکای کره شمالی می‌نامند، زیرا معتقدند برادرش از او مشاوره می‌گیرد.

کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و جانشین او کیست

فعالیت و سوابق

خواهر کیم جونگ اون از زمان نوجوانی پیمودن نردبان ترقی به سمت رده‌های بالای رهبری را آغاز کرد؛ او اکنون احتمالا به عنوان فرمانده ثانی شناخته می‌شود.

پس‌ازآنکه عمه‌اش دنیای سیاست را ترک کرد، یوجونگ در سال ۲۰۱۶ جای او را به‌عنوان یکی از اعضای دفتر سیاسی حزب کارگران گرفت. وظیفه اصلی او ارتقا و بهبود تصویر و میراث برادرش است و بسیاری از ناظران اولین بار او را در المپیک‌ پیونگ‌چانگ دیدند که در نزدیکی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا قرار گرفته بود.

اندکی پس از المپیک، یو جونگ تازه‌ واردی به عرصه سیاسی کره‌شمالی به حساب آمد. او از زمان حاکمیت کیم جونگ ایل، پدرش در حاشیه قرار داشت و پیش از انتصاب به عنوان مدیر دپارتمان پروپوگاندا در سال ۲۰۱۴ که زیر نظر دولت برادرش بود، به دولت خدمت می‌کرد.

بیوگرافی شخصی کیم یو جونگ و همسرش

علاقه به سیاست از نوجوانی

جونگ از دوره نوجوانی به سیاست علاقه نشان می‌داد. از زمان مرگ کیم جونگ ایل، یو جونگ معتمدترین مقام نزدیک به برادرش اون شده است. او علاوه بر ایفای نقش در دفتر سیاسی و حزب کارگران کره، مسوول تغییر وجهه کیم جونگ اون شناخته می‌شود.

عکسهای شخصی کیم یو جونگ

جانشین کیم جونگ اون کیست؟

در برخی رسانه ها احتمال “مرگ کیم جونگ اون” در روزهای اخیر مطرح شده، این سؤال مطرح می‌شود که در صورت مرگ رهبر جوان کره شمالی چه اتفاقی خواهد افتاد. گزینه‌های زیادی برای جانشینی او به نظر نمی‌رسد. در فوریه ۲۰۱۷ کیم جونگ اون دستور داد برادرش کیم جونگ نام را در فرودگاه کوالالامپور ترور کنند. پس با توجه به مرگ برادرش، او نمی‌تواند رهبر بشود. پسر برادر به قتل رسیده هم سال‌هاست در یکی از کشورهای غربی پناهنده است و طبیعتا او هم از فهرست جانشینان احتمالی خط می‌خورد. “کیم جو آئه پسر کیم جونگ اون” هم با وجود تمام مدال‌های نظامی که دارد، هنوز بالغ نیست و باز هم بعید است که قدرت به او برسد.

خواهر رهبر کره شمالی کیست

کیم جونگ چول دو سال از رهبر فعلی کره شمالی بزرگ‌تر است. او علاقه چندانی به سیاست ندارد. نوازنده گیتار است و عاشق اریک کلپتون.

گزینه آخر خواهر کوچک کیم جونگ اون است. کیم یو جونگ پس از ظهور در عالم سیاست کره شمالی به‌سرعت پله‌های ترقی را طی کرد؛ اما پس از شکست‌خوردن مذاکرات با ایالات متحده از صحنه محو شد تا اینکه مدتی پیش دوباره به عضویت کمیته مرکزی حزب کمونیست کره شمالی درآمد و بیانیه شدیداللحنی هم علیه کره جنوبی صادر کرد که باعث شد بسیاری بگویند کیم جونگ اون حرف‌های خودش را از زبان خواهرش می‌گوید. کره شمالی جامعه‌ای کاملا مردسالار است و بعید است که ژنرال‌های سنتی کره بپذیرند که از یک زن جوان دستور بگیرند

نظرات