مسدود شدن اینستاگرام تتلو در پی فراخوان غیراخلاقی + عکس

0

مسدود شدن اینستاگرام تتلو در پی فراخوان غیراخلاقی + عکس

فراخوان غیراخلاقی تتلو خواننده زیر زمینی جنجال و حواشی جدیدی را رقم زد و باعث خشم و عصبانیت مردم از اقدام شنیع این خواننده شده و با ریپورت صفحه ۴ میلیونی او را از دسترس خارج کردند و مسدود شد ماجرای کامل را در ادامه بخوانید

ماجرای فراخوان غیراخلاقی تتلو و ریپورت و مسدود شدن اینستاگرامش

ماجرای فراخوان غیراخلاقی تتلو

تتلو خواننده زیر زمینی در اقدامی خلاف اخلاق و قانون، در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود و استوری‌های غیراخلاقی و شنیع تتلو، در ساعات گذشته موجی از انتقاد را در پی داشته است. در استوری‌های پیج تتلو و برخی فن‌پیج‌هایش محتوایی مبنی بر جذب دختران کم سن و سال برای دوستی با تتلو منتشر شده است، تحت عنوان شنیع «حرم‌سرا».

تتلو با یک فراخوان زننده، فضا را تا حدی متشنج کرده که حتی برخی روزنامه‌نگاران اهل ترکیه هم خواهان برخورد قضایی و ورود پلیس به ماجرا شده‌اند. کاربران ایرانی، اما پیشنهاداتی مثل ریپورت دادند که خیلی کارگشا نیست.

صفحه اینستاگرام تتلو ریپوت شد

صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد.

پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شده است. همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه‌ها و تصاویر کنسرت‌های او بود هم بسته شد، این خبر را مدیر برنامه‌های تتلو تایید کرد.

مسدود شدن اینستاگرام تتلو در پی فراخوان غیراخلاقی

به نظر می‌رسد تنش‌آفرینی‌های افرادی نظیر ساشا سبحانی و تتلو در یک راستا باشد و اشاعه فساد توسط آن‌ها نیازمند یک برخورد سریع و قاطع است.

در هر صورت مشخص نیست چرا برخی کاربران ایرانی هنوز او را فالو دارند. این‌گونه شأن زنان و دختران ایرانی را زیر سوال بردن، چندش‌آور و متهورانه است.

گفتنی‌ست در استوری‌های پیج تتلو و برخی فن‌پیج‌هایش محتوایی مبنی بر جذب دختران کم سن و سال برای دوستی با تتلو منتشر شده است، تحت عنوان شنیع «حرم‌سرا».منبع/برترین ها

نظرات