واکنش گوهر خیراندیش به حواشی سریال زیرخاکی و ممنوع الکاری

0

واکنش گوهر خیراندیش به حواشی سریال زیرخاکی و ممنوع الکاری

زیرخاکی گوهر خیراندیش دو اسامی که اینروزها زیاد به گوش میرسد و حواشی و جنجال های زیادی بوجود آمده است. گوهر خیراندیش بعد از حواشی خبر ممنوع التصویر شدنش در تلویزیون و در سریال زیر خاکی ،به این اخبار و حواشی پاسخ داد .

واکنش گوهر خیراندیش به ممنوع الکاری

گوهر خیراندیش به حواشی “سریال زیرخاکی” واکنش نشان داد و گفت: مهم نیست ممنوع‌الکار بشوم یا نشوم

زیرخاکی گوهر خیراندیش,واکنش گوهر خیراندیش به حواشی زیرخاکی و ممنوع الکاری

خانم گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه و پیشکسوت در صفحه شخصی خود نوشت:

سلام عزيزانم …خوشحالم كه مسئولان ذيربط با درايت و هوشمندى به حاشيه ها اهميت ندادند و سريال ” زير خاكى ” پس از ماهها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت كش و هنرمند در اين شبها بروى انتن ميرود. بياييم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنيم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

اميدوارم اين سريال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم.به جای حاشیه‌سازی بیاييم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

و چه خوبِ است كه نسبت به كسانى كه با ناآگاهى و بدون عاقبت انديشى با انتشار عكس و فيلم به حريم خصوصى ديگران تجاوز ميكنند واكنش نشان داده و آنهارا محكوم كنيم.

لازم به ذکر است که سریال زیرخاکی به علت تصاویر و عکسهای نا متعارف این بازیگر دچار حاشیه شد که پخش آن نامشخص نبود، اما با اخبار جدید از این سریال عوامل آن اهلام کردند که این سریال سر ساعت مشخص اعلام شده از شبکه یک در ماه رمضان ۱۳۹۹ شمسی پخش میشود .

نظرات