معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم مولان ۲۰۲۰ Mulan

0

فیلم مولان یا با نام اصلی Mulan 2020, فیلمی آمریکایی به کارگردانی نیکی کارو و تهیه کنندگی کریس بندر، جیک وینر و جیسون رید است. این فیلم در ژانر اکشن، حماسی و فانتزی در سال ۲۰۲۰ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان جدیدترین اثر دیزلی لند، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت منتقدین و مردم مواجهه شود. این فیلم باسازی شده انیمیشن قدیمی مولان است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم مولان 2020 Mulan

 

خلاصه داستان

داستان فیلم مولان ۲۰۲۰ درباره دختری جنگ‌جو است که در چین زندگی می‌کند. مولان ۱۲ سال برای کشورش جنگید و افتخارات زیادی کسب کرد. براساس داستان زندگی مولان، ترانه‌ای اساطیری در چین ساخته شده است که جزوی از فرهنگ مردم آن به حساب می‌آید. مولان الهام‌بخش زنان زیادی در طول تاریخ بوده است.

داستان فیلم مولان

زمانی که ارتش هان (Huns) به چین حمله می‌کند، امپراطوری چین دستور می‌دهد تا از هر خانواده یک مرد برای مقابله با دشمن به جنگ فرستاده شود. در این بین مولان، بزرگ‌ترین دختر یک کهنه سرباز جنگ، تصمیم می‌گیرد تا به جای پدر پیرش به جنگ برود.

لیو ییفی بازیگر نقش مولان

او دختری است مصمم، با روحیه قوی و مستقل که با نام پدرش هوآ جون (Hua Jun) برای جنگ ثبت‌نام می‌کند. مولان حالا باید تمامی آزمایش‌های لازم برای اعزام به جنگ را با موفقیت پشت سر بگذارد، از قدرت های درونی خود بهره گیرد و پتانسیل واقعی خودش را پیدا کند.

 

اسامی بازیگران فیلم مولان ۲۰۲۰ Mulan

  • لیو ییفی Liu Yifei در نقش مولان
  • دانی ین Donnie Yen در نقش کماندور تانک، مربی مولان
  • جیسون اسکات Jason Scott Lee در نقش بوری خان، یکی از سربازان ارتش هان که برای انتقام‌جویی پدرش به جنگ آمده است.
  • یوسون آن Yoson An در نقش چن هوننگای، سربازی جوان و لایق که به دسته کماندور تانک پیوسته و با مولان هم‌رزم می‌شود.
  • جورج لی Gong Li در نقش جادوگری خبیث که می‌تواند تغییر بدن داده و به حیوانات تبدیل شود.
  • جت لی Jet Li در نقش امپراطور چین
  • تسی ما Tzi Ma درنقش پدر مولان
  • رزالیند چاو Rosalind Chao در نقش مادر مولان
  • زانا تانگ Xana Tang در نقش خواهر کوچک‌تر مولان

اسامی بازیگران فیلم مولان 2020

جالب است بدانید والت دیزنی برای انتخاب بازیگر نقش اصلی مولان، در سال ۲۰۱۶ یک آگهی انتخاب بازیگر داد و از حدود ۱۰۰۰ نفر در ۵ شهر چین تست بازیگری گرفت. اما انتخاب بازیگر مناسب برای این اسطوره چینی، کار آسانی نبود؛ زیرا که این داوطلبان باید علاوه بر چینی بودن، توانای انجام حرکات رزمی، اسب سواری، بازیگری و البته مکالمه روان به زبان انگلیسی را می‌داشتند. در نهایت در سال ۲۰۱۷ دیزنی اعلام کرد که لیلو ییفی برای نقش مولان انتخاب شده است.

زمان اکران فیلم مولان

 

تاریخ اکران فیلم مولان

فیلم مولان ۲۰۲۰ Mulan برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) برنامه ‌ریزی شده بود که با شیوع ویروس کرونا، زمان اکران آن به مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

نظرات