معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم بتمن The Batman 2021

0

فیلم بتمن یا با نام اصلی The Batman 2021, فیلمی آمریکایی به کارگردانی مت ریوز و تهیه کنندگی دیلان کلارک و مت ریوز است. این فیلم در ژانر درام، جنایی و فانتزی در سال ۲۰۲۰ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان جدیدترین چندگانه بتمن، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت منتقدین و مردم مواجهه شود. این فیلم دهمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است و بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل بتمن است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم بتمن The Batman 2021

 

خلاصه داستان

تا کنون اطلاعات رسمی از سوی منابع معتبر منتشر نشده است؛ طبق تازه ترین اطلاعات فاش شده توسط یک منبع غیررسمی، فیلم سینمایی The Batman در مورد یک پرونده جنایی است.

خلاصه داستان

داستان از جایی آغاز می شود که مردم شروع به مردن می کنند، به روش هایی عجیب و غیرمعمول، در این میان قهرمان داستان بتمن باید وارد دنیای تاریک گاتهام شود تا سرنخ هایی بیاید و این معما را حل کند، یک دسیسه که با تاریخچه جنایی گاتهام و جنایتکاران آن مرتبط است.

خلاصه داستان فیلم بتمن 2021

در فیلم، تمام دشمن های مشهور بتمن زنده و مشغول فعالیت هستند، درست مانند کتاب های مصور و انیمیشن های سینمایی و سریالی. در فیلم شرورهای زیادی حضور دارند و همه آنها متهم هستند.

رابرت پتینسون در نقش بتمن

مت ریوز درباره فیلم جدیدش، می گوید: “ما روی داستانی کار می‌کنیم که بدون شک بتمن واقعی را نشان می‌دهد، اگرچه سعی می‌کنیم داستانی احساسی را روایت کنیم که درباره بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا و همه آن چیزهایی است که از دوران کودکی، من را عاشق شخصیت بتمن کرد.”

 

اسامی بازیگران فیلم بتمن ۲۰۲۱

  • رابرت پتینسون در نقش بتمن
  • جفری رایت در نقش جیمز گوردون
  • زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای
  • پل دینو در نقش ریدلر
  • اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث
  • کالین فارل در نقش پنگوئن
  • جان تورتورو در نقش کارمین فلکون
  • پیتر سارسگارد

زمان اکران فیلم بتمن 2021

 

تاریخ اکران فیلم بتمن

فیلم بتمن قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) بر روی پرده‌های سینمای جهان برود.

نظرات