معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم انگاشته Tenet

0

فیلم انگاشته یا با نام اصلی Tenet, فیلمی آمریکایی-انگیلیسی به کارگردانی کریستوفر نولان است. این فیلم در ژانر اکشن، دلهره آور و علمی-تخیلی در سال ۲۰۲۰ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان جدیدترین شاهکار کریستوفر نولان، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت منتقدین و مردم مواجهه شود. این فیلم پرخرج‌ترین اثر اورجینال در کارنامه‌ی خالق “تلقین” (Inception) است؛ دومین اثر از کارنامه‌ی نولان با بودجه‌ای بالاتر از ۲۰۰ میلیون دلار. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

خلاصه داستان

داستان فیلم تنت کمی پیچیده‌ است؛ دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌است.

داستان فیلم tenet

خلاصه طرح فیلم قرار داده نشده و تنها منبعمان برای حدس داستان فیلم براساس تریلری است که از آن منتشر شده است. بر همین اساس می‌توان حدس زد که فیلم تنت در رابطه با یک مامور مرده است که نقش او را دیوید واشینگتون (David Washington) بازی می‌کند. این مامور گویا در «زندگی پس از مرگ» دوباره اجیر شده و به او یک ماموریت داده‌اند.

خلاصه داستان فیلم انگاشته

جا دارد اشاره کنیم که مقصود از «زندگی پس از مرگ» مشخص نیست و این عبارت می‌تواند هم به یک آژانس یا سازمان اشاره داشته باشد و هم به زندگی پس از مرگ ما.

 

اسامی بازیگران فیلم انگاشته Tenet

  • جان دیوید واشنگتن
  • رابرت پتینسون
  • الیزابت دبیکی
  • کلیمانس پوزی
  • مایکل کین
  • آرون تایلر-جانسون
  • کنت برانا
  • دیمپل کاپادیا

اسامی بازیگران فیلم tenet

 

زمان اکران فیلم انگاشته

نولان با فیلم‌هایی شناخته می‌شود که همیشه مخاطب را دچار سرگردمی عجیب، اما لذت بخشی می‌کند. فیلم سینمایی “میان ستاره ای” در ژانر علمی تخیلی و فضایی، فیلم سینمایی “تلقین” در ترکیب ژانر‌های اکشن، دزدی و علمی تخیلی و “حیثیت” هم در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شد که هر سه آن‌ها در عین پیچیدگی و زمان‌هایی نسبتا طولانی تا ثانیه پایانی مخاطب را پای فیلمش نگه می‌دارد، حالا پیش بینی می شود فیلم “انگاشته” با همان زانر اکشن و علمی-تخیلی هم با استقبال گسترده ای از طرف منتقدین و مردم مواجهه شود.

زمان اکران فیلم tenet

تاریخ اکران فیلم سینمایی انگاشته یا تنت Tenet برای ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۹۹) در نظر گرفته شده است.

 

نظرات