نحوه ثبت نام اینترنتی سیمکارت رایگان سرپرست خانوار همراه اول – shop.mci.ir

2

نحوه ثبت نام اینترنتی سیمکارت رایگان سرپرست خانوار همراه اول – shop.mci.ir

متقاضیان دریافت وام یک میلیون تومانی برای دریافت سیمکارت رایگان سرپرست خانوار ،می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول ،به صورت غیرحضوری و اینترنتی برای دریافت سیم کارت رایگان ثبت نام و این سیم‌کارت را از طریق پست دریافت کنند. آدرس سایت و برای ورود به نشانی shop.mci.ir را وارد شوید

ثبت نام اینترنتی سیمکارت رایگان سرپرست خانوار همراه اول

سایت ثبت نام سیمکارت رایگان سرپرست خانوار

اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ازدحام متقاضیان در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.

همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان، همراه اول تاکید کرده متقاضیان دریافت سیم‌کارت، از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir، نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند.

گفتنی است طبق اعلام شرکت پست، سیم‌کارت‌های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

ثبت نام سیمکارت رایگان همراه اول و ایرانسل ویژه وام ۱ میلیون ویژه سرپرست خانوارهایی که بدون سیم کارت هستند، به صورت اینترنتی انجام میشود و مردم به مراکز فروش و خدمات تلفن همراه و ایرانسل مراجعه نکنند و از ازدحام و تجمع پرهیز کنند.

روز گذشته وزیر ارتباطات به تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه سیم کارت برای وام یک میلیونی اینگونه واکنش نشان داد. ‏

آدرس سایت ثبت نام اینترنتی سیمکارت رایگان همراه اول وام 1 میلیونی کرونا

سیم کارت رایگان سرپرست خانوار همراه اول

به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ازدحام متقاضیان در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.
همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان، همراه اول تاکید کرده  متقاضیان دریافت سیم‌کارت، از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir، و با لینک http://mci.ir/-FKLPKQ  نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند.
گفتنی است طبق اعلام شرکت پست، سیم‌کارت‌ های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد

آدرس سایت و لینک ورود برای ثبت نام و دریافت غیرحضوری و اینترنتی سیمکارت رایگان همراه اول ویژه وام ۱ میلیون و وام کرونا ویژه سرپرست خانوار که بدون سیم کارت به نام خودشان نیست، به نشانی shop.mci.ir می باشد

2 دیدگاه در “نحوه ثبت نام اینترنتی سیمکارت رایگان سرپرست خانوار همراه اول – shop.mci.ir

  1. شهروز حسنی گفت:

    لطفا سیم کارت رایگان همراه اول را برای من بفرستید.

  2. شهروز حسنی گفت:

    لطفا سیم کارت رایگان را برای من بفرستید.

نظرات