ماجرای کامل چالش پا باز دختران جوان در “تارا مارکت” بندرعباس + فیلم

0

ماجرای کامل چالش پا باز دختران جوان در “تارا مارکت” بندرعباس + فیلم

فیلم “چالش پا باز دختران” در تارا مارکت بندرعباس در فضای مجازی دست به دست میچرخد و گفته میشود که “مالک تارا مارکت” به مشتریان گفته که اگر با پای باز اقلام بهداشتی و ماسک را را از قفسه ها بردارند ،به صورت مجانی این اقلام را دریافت می نمایند.جزئیات جدید و کامل را در این مقاله بخوانید

ماجرای کامل چالش پا باز دختران جوان در "تارا مارکت" بندرعباس + فیلم

در تارا مارکت بندرعباس ، انتشار فیلم چالش پا باز زنان و مشتریان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جنجالی شده و باعث واکنش های کاربران و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان شده است. جزئیات و علت به راه انداختن این چالش توسط مالک “تارا مارکت”را با فیلم مشاهده کنید

به گزارش حرف تازه به نقل از فارس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی اقدام خلاف عرف و شئونات مالک «تارا مارکت»
در اقدامی مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند درخواست کرده بود که به ازای حرکت «پاباز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را به‌صورت مجانی دریافت نمایند. خلاقی در فروشگاه زنجیره‌ای تارا مارکت بندرعباس که پس از انتشار خبر و تصاویر آن در فضای مجازی منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی و توهین به کرامت انسانی شده است، نظر به اهمیت ماجرا، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود و علیه مالک این فروشگاه اعلام جرم کرده است.

ورود رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام اینکه جزئیات موضوع به دقت و به‌صورت ویژه در دست بررسی است، خاطرنشان ساخت: با هدف صیانت از کرامت مردم، اقدامات هنجارشکنانه‌ای از این دست که در شرایط کنونی امنیت روانی جامعه را تهدید می‌نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

فیلم چالش پا باز دختران در تارا مارکت

مالک «تارا مارکت» در اقدامی غیرقابل تصور از مشتریان و دختران جوانی که برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کردند درخواست کرده بود که به ازای حرکت «پاباز» می‌توانند اقلام بهداشتی و ماسک را به صورت مجانی دریافت کنند.

فیملی که مشاهده کردید فیلم از یکی از سوپر مارکت های معروف بندرعباس به نام تارا مارکت است که در فاضای مجازی دست به دست میچرخد و باعث شد تا رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به امر ورود کند.

نظرات