معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مردی بدون سایه

0

فیلم “مردی بدون سایه”، فیلمی به کارگردانی علیرضا رئیسیان و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۷ ساخته شد. این اثر هنری در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است.  ”مردی بدون سایه” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن بازیگران ایرانی و اسپانیایی هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین  در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد و حالا وارد شبکه نمایش خانگی شده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مردی بدون سایه

 

خلاصه داستان

این فیلم که سومین فیلم از سه‌گانه آخر رئیسیان است، به بحران عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

خلاصه داستان فیلم مردی بدون سایه

ماهان کوشان (علی مصفا) پس از ساخت یک فیلم مستند درباره خشونت، زندگی‌اش تهدید شده و همسرش سایه، عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی پیچیده همه چیز را دگرگون میکند تا ماهان به خشونت فیلم خود گرفتار شود…

 

اسامی بازیگران فیلم مردی بدون سایه

لیلا حاتمی در فیلم مردی بدون سایه

 

دیگر عوامل

کارگردان و تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، فیلمنامه نویس: علیرضا رئیسیان، مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: امیر نوبخت، چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: هایده صفی یاری، صداگذاری: محمدرضا دلپاک، موسیقی: ستار اورکی مدیر روابط عمومی: امید عشیری.

نظرات