ایده های جذاب برای ست کردن پرده با مبلمان + نکات اصولی

0
  • چگونه پرده را با مبلمان خانه ست کنیم؟ یکی از دغدغه های همیشگی بانوان، ست کردن وسایل خانه با یکدیگر است. شاید از مهم ترین این وسایل ست مبل با پرده در سالن پذیرایی خانه است. امروز ما در این بخش از مطالب، راهنمایی جامع و نکات اصولی همراه با ایده های جذاب برای ست کردن پرده با مبلمان در خانه، برای شما کاربران همیشگی “حرف تازه” قرار داده ایم. برای مشاهده مطلب و دیدن تصاویر با ما همراه باشید.

ایده های جذاب برای ست کردن پرده با مبلمان + نکات اصولی

 

نکات اصولی برای ست کردن پرده با مبل

قبل از هر چیزی برای ست کردن پرده با مبل، بهتر است نگاهی به سبک دکوراسیون داخلی منزلتان و نوع مبلمان خود بیندازید. اینکه مبل‌های شما سبکی کلاسیک دارد یا مدرن روی انتخاب پرده‌های شما مؤثر است.حال سه رنگ هماهنگ با مبلمان خود را انتخاب کنید و اگر مبلتان طرح‌‌های مختلفی دارد، بهتر است به دنبال رنگ‌هایی بگردید که در طرح‌های مبلمان به کار رفته است، نه رنگ اصلی مبل‌هایتان. برای مثال اگر مبل شما طرحی با گل‌های قرمز و ساقه‌هایی سبز و رگه‌های طلایی دارد، بهترین رنگ برای ست پرده با مبل شما رنگ متمایل به سبز است.

نحوه ست پرده با مبلمان

به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید مبلمان خود را به پرده فروشی ببرید و رنگی دقیق همانند آن برای پرده‌هایتان انتخاب کنید. بهتر است از رنگ‌هایی با طیف رنگی مشابه استفاده کنید و اگر به پارچه‌های طرح دار علاقه دارید، سعی کنید طرح‌هایی انتخاب کنید که با طرح پارچه مبلمان شما هماهنگی داشته باشد. اگر سبک مبلمان منزل شما مدرن است بهتر است از پارچه‌های بلند و ساده‌ استفاده کنید و برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک پرده‌هایی که در دور طرف جمع می‌شوند و طناب تزئینی دارند، گزینه بهتری محسوب می‌شوند.

ست کوسن مبل با پرده

هیچ‌گاه برای پارچه پرده خود از طرح‌های شلوغ استفاده نکنید و در صورت انتخاب پارچه طرح دار حتماً از پارچه‌هایی با طرح خلوت و متناسب با رنگ و طرح مبلمان استفاده کنید. یکی دیگر از راهکارهای جذاب برای ست پرده با مبل این است که از پارچه‌های پرده‌تان چند کوسن برای مبلمان تهیه کنید و با این کار هماهنگی بی‌نظیر بین پرده و مبلمانتان ایجاد کنید.

 

ایده های جذاب برای ست کردن پرده با مبلمان

مدل ست پرده و مبل 99

 

مدل ست پرده و مبل 99

 

مدل ست پرده و مبل 99

 

مدل ست پرده و مبل 99

 

مدل ست پرده و مبل 99

 

مدل ست پرده و مبل 2020

 

مدل ست پرده و مبل 2020

 

مدل ست پرده و مبل 2020

 

مدل ست پرده و مبل 2020

با ما همراه باشید.

نظرات