چراغ سبز بارسلونا و کامنت مسی برای آرات حسینی + عکس و فیلم

0

چراغ سبز بارسلونا و کامنت مسی برای آرات حسینی + عکس و فیلم

آرات حسینی از لیونل مسی و باشگاه بارسلونا کامنت محبت آمیز دریافت کرد و لیونل مسی در کامنتی به او نوشت: متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت.

چراغ سبز بارسلونا و کامنت مسی برای آرات حسینی + عکس و فیلم

کامنت مسی برای آرات حسینی

لیونل مسی بعد از بازدید ویدئو مهارت های خارق العاده و حرکات شکفت انگیز فوتبالی، در کامنتی برای آرات حسینی نوشت: متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت و همچنین صفحه رسمی تیم بارسلونا در اینستاگرام ویدیوی حسینی را بازنشر داد

فری استایل و گل قیچی‌ برگردان حسینی، فوتبالیست با استعداد ایرانی در رسانه‌هایی مثل ESPN و ۴۳۳ بازتاب داشت. آرات حسینی در این ویدئو لیونل مسی را مخاطب خودش قرار داده است.

عکس کامنت مسی و بارسلونا برای آرات حسینی

حسینی، فرزند سید محمد حسینی، متولد هجدهم مهر ماه ۱۳۹۲ از منطقه بابل است. این کودک نابغه ورزشی، با مربیگری پدرش از سن یک سالگی فعالیت خود را در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرد. پدرش درباره او گفته است که در سه ماهگی او از قدرت زیاد دستانش مطلع شده و آموزش ورزش به او را آغاز کرد. آرات در این سال‌ها بسیار در خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی صفحه‌ای در فضای مجازی دارد که پس از اینکه ویدیویی از حرکات فری استایل و گل قیچی برگردان او در این صفحه بارگذاری شد، لیونل مسی بازیکن برجسته تیم بارسلونا برای او کامنتی را درج کرد.

فیلم قیچی برگردان ارات حسینی

در این فیلم مهارت او را در حرکات فوتبالی و قیچی زدن و رو پایی او را میبینید که تعجب خواهید کرد.

 

این فیلم در صفحه زسمی باشگاه بارسلونا بازنشر شده که باعث تحسین این باشگاه و لیونل مسی ستاره بارسلونا شده است که متنی محبت امیز برای او پست کردند

نظرات