معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی صدا حلزون

0

فیلم “بی صدا حلزون”، فیلمی به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شد. این اثر هنری قرار بوده بیش از شیوع کرونا اکران شود حالا گمانه زنی می شود که برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین اکران شود. ”بی صدا حلزون” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر ناشنوا هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین  در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی صدا حلزون

 

خلاصه داستان

از جزئیات داستان این فیلم چیزی منتشر نشده است اما نقل شده که “بی صدا حلزون” داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است…

هانیه توسلی در بی صدا حلزون

بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم سینمایی “بی‌صدا حلزون” که به بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، درباره این اثر گفت: “به نظرم «بی‌صدا حلزون» جزو معدود فیلم‌هایی بوده که تمرین‌های زیادی را با بازیگران داشته است چرا که معمولا این اتفاق در سینمای حرفه‌ای بین بازیگران چهره کمتر رخ می‌دهد از سوی دیگر ما تلاش کردیم یک فیلم باورپذیر از مشکلات ناشنوایان برای جامعه شنوا بسازیم اما همین فیلم را به بخش سودای سیمرغ راه نداده‌اند. اگر «بی‌صدا حلزون» از لحاظ ساختار، محتوا یا هر چیز دیگری مشکل داشت در بخش نگاه نو هم انتخاب نمی‌شد!”

فیلم جدید هانیه توسلی

دزفولی‌زاده با اشاره به اینکه بازیگران این فیلم زحمت زیادی کشیده‌اند تا جامعه شنوا موقعیت‌های مختلف یک ناشنوا را حس کنند، توضیح داد: “«بی‌صدا حلزون» جزو معدود آثاری است که در آن در کنار بازیگران ناشنوا، از بازیگران چهره هم استفاده شده‌اند البته حتی کودک فیلم هم ناشنواست، بنابراین با این اتفاقی که رخ داده است دیگر چه زمانی فرصت دیده شدن این بازیگران پیش می‌آید؟”

 

اسامی بازیگران فیلم بی صدا حلزون

مصطفی کیایی در فیلم بی صدا حلزون

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، مدیر تولید: مجتبی متولی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، عکاس: مریم مَجد، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، مشاور تهیه‌کننده: مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

نظرات