معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو

0

فیلم “مهمانخانه ماه نو”، یا با نام هنری New Moon Hotel فیلمی به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و شهره گلپریان است. این فیلم که محصول مشترک کشورهای ایران و ژاپن است در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شد. این اثر هنری قرار شده است که برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین اکران شود. ”مهمانخانه ماه نو” محصول مشترک ایران و ژاپن است و بازیگرانی از دو کشور در این فیلم، هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو

 

خلاصه داستان

“مهمانخانه ماه نو” مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز توسط نغمه ثمینی به نگارش درآمده است. داستان این فیلم درباره مادر و دختری است که ارتباط محدودی با یکدیگر دارند. نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.

خلاصه داستان

دختر  هم به دنبال راز مبهم فوت پدرش است و به همین خاطر در ادامه داستان دست به یک ماجراجویی می زند و در همین زمینه به حقایقی پی می برد… .

 

اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو

مریم بوبانی و مهناز افشار در فیلم مهمانخانه ماه نو

 

دیگر عوامل

کارگردان: تاکفومی تسوتسویی. تهیه کننده: جواد نوروزبیگی و شهره گلپریان. نویسنده: نغمه ثمینی. موسیقی: حامد ثابت. فیلمبردار: کاتسومی یاناگیجیما.

نظرات