بیوگرافی و عکس های جدید شقایق فتاحی | بازیگر سریال نون خ ۲

0

شقایق فتاحی، بازیگر و کارگردان کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او تاکنون در اثار زیادی بازی نکرده است و اکنون با بازی در سریال “نون خ ۲” به شهرت رسیده است. فتاحی به تازگی در سریال “نون خ ۲” بازی کرده است که هم اکنون از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی شقایق فتاحی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید شقایق فتاحی

 

بیوگرافی شقایق فتاحی

شقایق فتاحی، بازیگر و کارگردان کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۴مرداد ۱۳۷۲ در کرمانشاه متولد شد. او یک کرد است و به کرد بودن خود افتخار می کند. شقایق رشته تحصیلی کارگردانی مقطع لیسانس را در یکی از دانشکده های تهران به پایان رساند. او سال ۹۳ اولین نقش خود را ایفا کرد.

 

سالهای فعالیت

او در سال ۹۳ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. فتاحی تا اکنون در یک فیلم تلویزیونی “قدمگاه” به کارگردانی مهدی دهقان چناری بازی کرده که از شبکه سوم سیما پخش شده بود. او همچنین در یک فیلم کوتاه “چتری از گذشته” به کارگردانی خودش به ایفای نقش پرداخته است.

شقایق فتاحی در سریال نون خ

از جدی ترین کار های او می توان به بازی فصل دوم سریال “نون خ” اشاره کرد. وی یکی از بازیگران با استعداد و جوانی است که در فصل دوم سریال “نون خ” به کارگردانی سعید آقاخانی بازی می کند. او در این سریال در کنار سعید آقاخانی، سیروس میمنت،شقایق دهقان، حمیدرضا آذرنگ و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

همسر شقایق فتاحی

از وضعیت تاهل شقایق اطلاعاتی در دسترس نیست و تاکون خبر رسمی از ازدواج ایشان منتشر نشده است.

شقایق فتاحی و همسرش

 

صفحه رسمی اینستاگرام

صفحه اینستاگرام شقایق shaghayegh_fatahii می باشد. او عکسهای شخصی و عکسهای دیگری را از خودش در کنار سعید آقاخانی و دیگر بازیگران سریال “نون خ” گرفته است را در صفحه اینستاگرام شخصی اش به اشتراک گذاشته است.

 

مجموعه های تلویزیونی

  • نون خ ۲ (۱۳۹۸)

 

دیگر عکسهای شقایق فتاحی

شقایق فتاحی

 

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

 

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

 

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

 

شقایق فتاحی

 

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

 

شقایق فتاحی بازیگر سریال نون خ

 

شقایق فتاحی

 

شقایق فتاحی

با ما همراه باشید.

نظرات