بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ کیست با حواشی و جنجال ها بیوگرافی و سوابق

0

بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ کیست با حواشی و جنجال ها بیوگرافی و سوابق

بیوگرافی ندا قاسمی و همسرش

این شب ها که پخش سریال نون. خ از شبکه آی فیلم آغاز شده است، شیرین دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ غوغا کرده و نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ که پیشتر به عنوان گوینده و دوبلور در مرکز کرمانشاه کار کرده، حالا در جدیدترین کار هنری خود به ایفای نقش در ۴ فصل ۱۶ قسمتی سریال نون. خ پرداخته است. در ادامه با این بازیگر جوان آشنا شوید.

بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ کیست با حواشی و جنجال ها بیوگرافی و سوابق

نسرین مرادی یکی از بازیگران سریال نون خ است که با بازی در کنار همسرش در فیلم کامیون به شهرت رسید. او در سریال دیگری نقش آفرینی کرده، اما شهرتش به دلیل بازی در مجمعه تلویزیونی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی می باشد.

سوابق هنری و بازیگری

خانم ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است که در فصل تا سوم سریال نون خ بازی کرده و تقریبا از بازیگران نقش های اصلی سریال نون خ به حساب می آید و داستان حول و محور زندگی و ازدواج و خواستگاری سلمان از او را روایت میکند. شیرین یکی از دختران نورالدین خانزاده است که در حال حاضر مجرد است و قرار است در فصل چهارم که در نوروز ۱۴۰۲ پخش میشود ازدواج کند.

ندا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه و دارای مدرک تحصیلی شیمی صنعتی و اصالتا کرد است که این روزها بازی او را در سریال نون‌خ می بینیم

از آثار هنری او میتوان به مجموعه تلویزیونی مجردها اشاره کرد او همچنین در سریال ساخت ایران بازی کرده است تجربه درخشش در کنار بازیگران ستاره سینما همچون محمدرضا گلزار و امین حیایی را کسب کرده است.

 

بازیگر نقش شیرین در نون خ ۲ کیست

کارش را از زادگاهش شروع کرده و ابتدا به عنون گوینده و دوبلور فعالیت کرده و سپس با بازی در تئاتر وارد بازیگری شد، او تاکنون در چندین نمایش ایفای نقش کرده و به خاطر درخشش در تئاتر، جایزه جشنواره را نیز از آن خود کرده ،پیش از سریال نو خ ۲ در تلویزیون کرمانشاه کار کرده و یک تله فیلم در شبکه یک نیز از آثار وی هستند و به طور جدی دنبال کار تئاتر بوده

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در نون خ کیست؟

ندا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه و دارای مدرک تحصیلی شیمی آلی و اصالتا کرد است که این روزها بازی او را با نام دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ می بینیم

عکس شخصی شیرین در سریال نون خ

اسم واقعی بازیگر نقش شیرین در نون خ

اولین نقش خود را در سریال نوخ ن در فصل اول به کارگردانی سعید آقاخانی شروع کرد و در فصل دوم و سریال نوخ ۲ و سریال نون خ ۳ نیز از بازیگران اصلی می باشد که نقش جذاب و درخشان را از خود به نمایش گذاشته که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است

او در نوروز ۱۴۰۰ در سریال نون خ ۳ ایفای نقش کرده که در این قسمت قصد دارد با فریبرز با بازی علی صالحی ازدواج کند که به دلیل نیامدن و اتفاق بد برای داماد عروسیش به هم میخورد و باقی ماجراها

عکسهای جدید اینستاگرامی ندا قاسمی

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ اطلاعی در دست نیست و منبع موثقی وجود ندارد

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر

اصالتا کرد زبان هستم

از آنجایی که اصالتا کرد زبان هستم در کرمانشاه ساکن بودم. قبل از اینکه برای سریال «نون.خ» معرفی شوم و قراردادی ببندم در رشته شیمی تهران قبول شدم، به همین دلیل ۸ ماه پیش همراه با خانواده به تهران آمدم و اکنون ساکن اینجا هستم. به دلیل شرایط کاری مستعد از ابتدا دوست داشتم تهران کار کنم، خوشبختانه این اتفاق برایم افتاد. به این ترتیب که پس از آمدنمان به تهران متوجه شدم آقای سعید آقاخانی برای سریالشان تست می‌گیرند، شرکت کردم و یک هفته به کار مانده بود برای نقش «شیرین» انتخاب شدم.

اینستاگرام ندا قاسمی بازیگر فصل دوم ن خ

سریال نون خ ۲ فصل دوم از ۲۲ فروردین ماه ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفته که هر چند قرار بود در ماه رمضان پخش شود، اما بنا به دلایل نا مشخص پخش زود هنگام داشته و از همان ابتدا با حواشی همراه شد و پخش این سریال در زمان تعیین شده انجام نگرفت و در نهایت جمعه شب به روی آنتن رفت

شروع فعالیت در سینما

ندا قاسمی بیشتر در تئاتر فعالیت دارد و یکی از بازیگران پرکار در عرصه تئاتر بود و آثار زیادی را در حوزه نمایش در کارنامه هنری خود دارد و یکی از بهترین بازیگران حوزه تئاتر می باشد. او میگوید به شدت اهل تئاتر هستم و تقریبا ده یازده سال است که بازیگر تئاتر هستم و کار می کنم. تئاتر عنصر جدانشدنی زندگی من است و همیشه پیگیر آن هستم و تئاترهای خوب را می بینم.

عکس های جدید ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین دختر نورالدین خانزاده

از آثار هنری او میتوان به مجموعه تلویزیونی مجردها اشاره کرد او همچنین در سریال ساخت ایران بازی کرده است تجربه درخشش در کنار بازیگران ستاره سینما همچون محمدرضا گلزار و امین حیایی را کسب کرده است.

او تازگی در سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان بازی کرده و همچنین در تاتر نیز فعال بوده و علاقه خاصی به بازیکری در نمایش ها و تاتر دارد..

او میگوید این سریال قرار بود یک سریال سرگرم کننده باشد و در کنار سرگرم کننده بودن، فرهنگ مناطق کردنشین را به تمام مردم ایران معرفی کند. حرفی که هر سریال موفق دیگری هم باید داشته باشد، این است که حرف روز را بزند و مشکلات جامعه و مسائل سیاسی و اجتماعی را مطرح کند که سریال «نون. خ» هم تا حدودی توانسته در این زمینه وظیفه خودش را انجام دهد.

شهرت خانم ندا قاسمی در سریال نون خ بوده است چرا که این مجموعه تلویزیونی بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی بازپخش شده است.

درخشش این خانم هنرمند در نقش پررنگی که بر عهده داشت توانست گام بسیار مهمی را به صورت موفقیت در شهرت بردارد و مخاطبان تلویزیونی به کاراکتری که او بازی کرده علاقمند هستند.

در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ندا قاسمی در این سال، بازیگری در سریال دیگری به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ندا قاسمی بازی در سریال دیگری بوده است. ندا قاسمی سال ۱۳۹۶ سریال دیگری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مرجان اشرفی‌زاده همکاری داشته است. ندا قاسمی توانست با بازی در سریال دیگری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه‌محمدلو بر تجارب او افزود.

عکس های جدید ندا قاسمی بازیگر

ماجرای تصادف و واژگونی خودرو

ندا قاسمی در مرداد ۱۳۹۸ در مسیر کرمانشاه به تهران دچار سانحه واژگونی خودرو شد که به خیر گذشت.

لازم به ذکر است از آنجا که ندا قاسمی بسیار به بازیگری علاقه دارد و آن را رویای خودش می داند تصمیم گرفت که به تئاتر نیز روی بیاورد و به گفته های خودش ورود به تئاتر مانند ورود به تلویزیون و سینما مافیای خودش را می خواهد. بالاخره ایشان موفق شدند که به عنوان بازیگر نقش اصلى نمایشنامه «عروسى خون» را بر عهده بگیرند و تجربه شیرینی را با مسعود نورمحمدیان و ستاره اسکندرى داشته باشند.
کاراکتر شیرین در فصل دوم نون خ بسیار پر رنگ تر از فصل اول این مجموعه میباشد و این خانم هنرمند توانسته خیلی خوب از عهده این برآید و نشان دهد که بازیگر بسیار انعطاف پذیری است و درر هر نقشی میتواند بدرخشد.

با توجه به سابقه کار تئاتری که داشتم و تله فیلم هایی که کار کرده بودم، از طریق یکی از دفاتر به این سریال معرفی شدم و در این سریال بازی کردم. قطعا دلم خیلی می خواست در این کار حضور داشته باشم، به دلیل اینکه کارهای آقای آقاخانی را دوست داشتم و از آنجا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم، اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.

من بازیگری را انتخاب نکردم و بازیگری من را انتخاب کرد، چون از بچگی و بدون اینکه هیچ پیش زمینه ذهنی راجع به بازیگری داشته باشم، به این سمت آمدم. تخیلی خیلی قوی داشتم و این شاید حس درونی باشد که من را به سمت بازیگری کشاند، از بچگی به بازیگری فکر می کرم.

بازیگر نقش شیرین در نون خ (فصل اول تا سوم) کیست؟ +‌عکس جدید و بیوگرافی ندا قاسمی

گفتگوی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال «نون خ» درباره نقشش

سعید آقاخانی بعد از سریال های کمدی خود، این بار فضایی جدید را برای روایت انتخاب کرده است. او در کنار بازیگرهای بومی روستا، سعی کرده تا برای ایفای نقش های اصلی این سریال از بازیگرانی که اصالت کرد دارند استفاده کند. یکی از همین بازیگرها ندا قاسمی است. او با اینکه قبل از بازی در نون خ در صداوسیمای مرکز کرمانشاه فعالیت های قابل توجهی داشته است، اما با بازی در این سریال به خوبی دیده شد. با قاسمی درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت‌وگو کردیم.

** بعد از پایان تصویربرداری سریال «نون خ» مشغول کار دیگری نشدید؟

– نه واقعیتش این است که در حال حاضر مدتی است در قرنطینه خانگی به سر می برم و دیگر نتوانستم کاری را قبول کنم. چرا که تصویربرداری سریال نون خ نیز به خاطر شیوع کرونا و اینکه به قرنطینه خانگی برویم متوقف شد.

** تصویربرداری «نون خ» چه زمانی تمام شد؟

– زمان دقیقش را به خاطر ندارم اما فکر می‌کنم بیست و پنجم اسفند بود و از آن روز تا همین الان در قرنطینه خانگی به سر می برم و هیچ کاری هم قبول نکردم.

** سریال در کدام منطقه کرمانشاه مقابل دوربین رفت؟

– ما در کرمانشاه و روستای پریان ضبط داشتیم و تقریبا ۵۰ درصد کار را کرمانشاه گرفتیم و باقی اش را تهران و در منطقه خجیر تصویربرداری کردیم.

** شما از جمله بازیگرهای هستید که در فصل اول این سریال نیز در همین نقش بازی می کردید. درباره ادامه دار شدن این سریال و حضورتان در این نقش برایمان می گویید و اینکه چرا یکسری از بازیگرانی که در فصل گذشته بازی می کردند در فصل دو حضور ندارند.

– بله درست است یک تعدادی از بچه‌ها در فصل دوم سریال حضور ندارند.

** و این دلیل خاصی داشته؟

– دو خواهر من که در «نون خ ۱» حضور داشتند، در «نون خ ۲» بازی نمی کنند. بازیگر جدیدی را به جای این دو به کار اضافه نکردیم اما طبق داستان و آنچه در قصه بود یکی از خواهرها اصلا نمی توانست حضور داشته باشد. دیگری هم به خاطر مشکلاتی که داشت و درگیر اجراهایش بود نتوانست کارهایش را هماهنگ کند و متاسفانه ما را همراهی نکردند و واقعا جایشان خالی است.

** قصه «نون خ» چقدر برای شما به عنوان یک بازیگر جذابیت داشت که حاضر شدید در ادامه تولید این سریال نیز ایفای نقش کنید؟

– ما فصل اول را که کار کردیم شخصیت شیرین شخصیت مشخصی بود.در فصل دوم نیز کلاً قرار شد که تک تک شخصیت ها بیشتر در ذهن مخاطب جا بیفتند، قطعا ادامه دار شدن این سریال بسیار جذاب بود و خیلی دلم می خواست که در ادامه این سریال نیز حضور داشته باشم که خدا را شکر حضور داشتم و کار کردیم و امیدوارم که مردم از تماشای این سریال لذت برده باشند و توانسته باشیم لحظه ای لبخند را بر لبان آنها بیاوریم.

نحوه انتخاب برای نون خ

از طریق یکی از دفاتر به سریال نون خ معرفی شد ، قطعا دلم خیلی میخواست در اینکار حضور داشته باشم به دلیل اینکه آقای سعید آقاخانی را خیلی دوست داشتم.

از آنجا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.

از قدیم الایام که اساتیدی مثل آقای مرتضوی و پلوک در کرمانشاه فعالیت می کردند ، این شهر و استان همیشه در جشنواره ها یکی از افتخار آفرین ها بود.

برای من بازیگری لذت مطلق است ، فارغ از جهان پیرامون گویا در فضای تازه ای نفس می کشم که تماما مکاشفه است.

فکر می کنم بازیگری این قابلیت را دارد که به رشد روحی انسان کمک کند و انسان را در مسیرش به سمت اهداف والایی سوق دهد.

از بین کارگردان ها ، کارهای «کوئنتین تارانتینو» و «دیوید لینچ» را خیلی دوست دارم و بازیگر مورد علاقه ام «جنیفر لارنس» ، «رابرت دنیرو» و «متیو مک کانهی» می باشند.

یک فیلم کوتاه به اسم «آواز دست ها» به کارگردانی حمزه زارعی کار کردم که در جشنواره های مختلف جهانی دیده شد ، این کار به زبان کردی و در مورد موسیقی بود.

جالب است بگویم سریال نون خ باعث شد من دف زدن یاد بگیرم ، هرچند قسمت های مربوط به دف زدن خیلی دیده نشد اما برای من تجربه خوبی بود.

من به شدت اهل تئاتر هستم و از بیست سالگی بازیگر تئاتر می باشم ، تئاتر عنصر جدا نشدنی زندگی ام است و همیشه پیگیر آن هستم و تئاترهای خوب را می بینم.

عکس های جدید ندا قاسمی بازیگر

نظرات