معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جن زیبا

0

فیلم “جن زیبا”، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فربد است. این فیلم جنجالی در ژانر اجتماعی-تخیلی در سال ۹۶ ساخته شد. و برای اولین بار در بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران به اکران درآمد. حالا این فیلم به نمایش خانگی آمده است.”جن زیبا” با حضور نورگل یشیلچای حواشی زیادی داشت تا جاییکه با حضور این بازیگر مخالف شد.  نورگل در این فیلم در نقش دلارام کنار فرهاد اصلانی به عنوان بازیگران اصلی فیلم حضور دارد و بیشترین سکانس های این فیلم در اصفهان فیلمبرداری شده است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جن زیبا

 

خلاصه داستان

فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و دومین اثر بلند این کارگردان است. در خلاصه این فیلم آمده است: یدالله (فرهاد اصلانی) در یک تیمارستان کار می‌کند و به تازگی بخاطر فوت همسرش تنها شده. در همین حال دلارام (نورگل یشیلچای) که در تیمارستان بستری است برای دیدن فرزندش از یدالله کمک می‌خواهد.

خلاصه داستان

یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شب‌ها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد، او شبهها شبحی زیبا می بیند و باعث اتفاقاتی می شود، که ماجرا های جذاب و باور نکردنی را برایش رقم می زند…

 

اسامی بازیگران فیلم جن زیبا

جن زیبا

 

دیگر عوامل

تهیه کننده اجرایی در ترکیه: Altinay Persian، مجری طرح: علی اسفندیاری، تدوینگر: ابراهیم سعیدی، موسیقی: امیرعباس لطیفی، صداگذاری، میکس و ترکیب صدا: حسین قورچیان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی تهرانی، صدابردار: حسین حجازی، طراح گریم: علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس: افسانه میرمحمدی، جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری: التن نوری، جلوه‌های ویژه‌ی میدانی: مرتضی اکبری، عکاس: علیرضا آب‌آب.

نظرات