بیوگرافی و سوابق کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی + تصاویر

0

بیوگرافی و سوابق کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی + تصاویر

کاظم خاوازی متولد ۱۳۴۷ که ۲۰ فروردین ۹۹ به عنوان وزیر جهاد کشاورزی از نمایندگان رای اعتماد گرفت، بیوگرافی و سوابق و عملکردها و فعالیت های قبلی و زندگینامه شخصی و همسر و فرزندان و تصاویر وی را در مجله اینترنتی حرف تازه برای آشنایی بیشتر با وی برای شما عزیزان بیان میکنیم

بیوگرافی و سوابق کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی + تصاویر

بیوگرافی کاظم خاوازی

کاظم خاوازی ، متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک دکترای تخصصی با گرایش تحصیلی کشاورزی در شاخه خاک‌شناسی در سال ۱۳۷۰ در دانشگاه شیراز بوده که ۲۰ فروردیبن ۹۹ به عنوان وزیر جهاد کشاورزی از نمایندگان رای اعتماد گرفت

سوابق و رزومه

وی سوابق علمی متعددی است و فعالیت‌های وی بیشتر در بخش‌های علمی بخش کشاورزی بوده که نسبت به سوابق اجرایی او بیشتر است و سابق بر این معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است. خاوازی پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر معاون ترویج سازمان و سرپرست مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور، معاون تحقیقاتی مؤسسه تحقیقات خاک و آب، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات آب و خاک، رئیس بخش تحقیقات بیولوژیک خاک و رئیس ایستگاه تحقیقات خاک و آب کرج بوده است.

او همچنین بنیان گذاری بخش تحقیقات بیولوژی خاک در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، راه اندازی چندین خط تولید کود‌های زیستی درقالب انتقال دانش فنی نماینده سازمان در شورای عالی آموزش و پرورش و عضویت در کمیته نظارتی طرح سربازان سازندگی در ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

سوابق کاظم خاوازی وزیر کشاورزی

کاظم خاوازی وزیر کشاورزی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹ و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی با ۱۹۶ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر به کاظم خاوازی به عنوان وزیر کaشاورزی رای اعتماد دادند.

وزیر جهاد کشاورزی کیست؟

سوابق و مشاغل مدیریتی و اجرایی

وی عضو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، مجری طرح ملی نظام نوین ترویج کشاورزی کشور، راه‌اندازی مرکز ثبت و کنترل کیفی مواد کودی در کشور، مجری برنامه‌ای اقتصاد مقاومتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و انتقال یافته‌های تحقیقاتی به عرصه، مجری برنامه اقتصاد مقاومتی آموزش بهره‌برداران از طریق رسانه جمعی، مجری مسئول طرح ملی حمایت و پشتیبانی شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای بخش کشاورزی بخشی از اقدامات مدیریتی و اجرایی وی است.

زندگینامه کاظم خاوازی

سوابق پژوهشی

خاوازی وزیر جهاد کشاوزری دولت روحانی، تاکنون بیش از ۱۵۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده مجری و همکاری بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی در سطح ملی و مؤسسه‌ای بوده و بیش از ۱۲۰ مقاله در همایش‌های علمی معتبر داخلی و خارجی چاپ کرده و راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ عنوان و رساله دکتری را عهده‌دار شده و سه عنوان کتاب تألیف و ترجمه کرده است. وی همچنین مدرس دانشگاه‌های معتبر داخلی در سطح دکتری و کارشناسی ارشد بوده است.

وزیر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی همچنین دانش فنی تولید مایه تلیقح سویا و در نتیجه جلوگیری از واردات آن به ایران را ثبت کرده و فرمولاسیون ماده حامل تولید کودهای بیولوژیک که منجر به توسعه تولید چنین کودهایی در ایران شد را ثبت کرده است.

بیوگرافی شخصی وزیر جهاد کشاورزی

سوابق علمی کاظم خاوازی

  1. چاپ بیش از ۱۵۰ صد و پنجاه (مقاله در مجالت علمی و پژوهشی معتبر داخی و خارجی
  2. مجری و همکار بیش از صد طرح پژوهشی در سطح ملی و موسسه‌ای
  3. چاپ بیش ۱۲۰ (صد و بیست (مقاله درهمایش‌های علمی معتبر داخی و خارجی
  4. راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ (پنجاه (عنوان پایان نامه و رساله دکتری
  5. تالیف و ترجمه کتاب: سه عنوان
  6. تدریس در دانشگاه‌های داخلی در سطح دکتری و کارشناسی ارشد
  7. عضو هیات تحریریه مجله پژوهش‌های خاک
  8. موسس و سردبیر نشریه علمی پژوهشی زیست شناسی خاک و مدیر مسئول چندین نشریه علمی و ترویجی
  9. دبیر انجمن علوم خاک ایران
  10. کسب عنوان خاکشناس ممتاز از سوی انجمن علوم خاک ایران به نمایندگی جامعه خاکشناسان کشور
  11. پژوهشگر نمونه وزارت جهاد کشاورزی
  12. ثبت اختراع و دانش فنی تولید مایه تلقیح سویا، ثبت فرموالسیون ماده حامل تولید کود‌های بیولوژیک

نظرات