خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال چارسو + زمان پخش

0

سریال “چارسو”، سریال طنز ایرانی به کارگردانی امین امانی و تهه کنندگی روشان امیری است. این سریال که قرار بود برای اولین بار بهار ۹۵ از شبکه سوم سیما پخش شود، حالا قرار شده به روی آنتن صداوسیما رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “چارسو” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال چارسو + زمان پخش

 

خلاصه داستان

در هر قسمت سریال چهار دوران به نمایش گذاشته است و اعضای خانواده در همه دوران ثابت هستند «عصر حجری، عصر قجری، عصر نودی و عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان ها در آنها روایت می شود و به مضامینی نظیر تغدیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و… پرداخته می شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

خلاصه داستان

برای مثال ما چشم و هم چشمی را در عصر حجر می بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده ای دیگر در عصر قجر می بینیم که این چشم و هم چشمی به چه شکلی بروز یافته است.

 

اسامی بازیگران سریال چارسو

سوسن پرور

 

دیگر عوامل

کارگردان: امین امانی، تهیه کننده: روشان امیری، نویسنده: کریم خودسیانی، مدیر برنامه ریزی: محمد شریفی، مدیر تصویر برداری: مجید طرقی، طراح صحنه: روشان امیری، مدیر تولید: مهران علیزاده، دستیار تهیه: مجتبی موسوی و جلال سعادت ، صدابردار: جعفر علیان نسب، طراح لباس: مرجان صفا بخش، دستیار صحنه: میلاد آجودانی، طراح گریم: پرشنگ بهرامی.

اسامی بازیگران سریال چارسو

 

زمان پخش سریال چهارسو

امین امانی کارگردان سریال “چارسو” درباره این سریال که به فضای مجازی صداوسیما آمده، گفت: سریال “چارسو” که مضمونی کمدی دارد، در ۱۳ قسمت  از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از روز گذشته ساعت ۱۵:۱۵ آغاز کرده است. در هر قسمت سریال چارسو یک موضوع مطرح و دوران‌های مختلف به ان پرداخته می‌شود.

نظرات