بازیگر نقش طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت ۶ کیست؟ بیوگرافی و عکس خواهرش

0

بازیگر نقش طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت ۶ کیست؟ بیوگرافی و عکس خواهرش

سریال پایتخت ۶ با بازیگران جدید و قدیم در ایام نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد و یکی از بازیگرانی که توجه همه بینندگان را به خود جلب کرده بود، طاهره دختر محمود نقاش بود که عشق جدید ارسطو شد و دوست داشت با او ازدواج کند.

خواهر چشم رنگی طاهره دختر محمود نقاش در سریال پایتخت اینروزها معروف شده و از خود عارفه معماریان مشهورتر شده است. عارفه معماریان متولد شاهرود سمنان، دو خواهر بنام های عادله و آزاده دارد، بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با تئاتر شروع کرد و بعد از چند تجربه تئاتر در نهایت سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال مانکن انتخاب شد.

بازیگر نقش طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت 6 کیست ؟ + عکسهای شخصی

به همین مناسب ما عارفه معماریان بازیگر این نقش میپردازیم و عکس ها و فیلم و سریال و سوابق هنری و پیج اینستاگرام وی در مجله اینترنتی حرف تازه میپردازیم.

بیوگرافی بازیگر دختر محمود نقاش در پایتخت ۶

بازیگر کاراکتر طاهره، خانم عارفه معماریان بازیگر تئاتر و سینما است که یکی از بازیگران با سابقه تئاتر محسوب میشود که جدیدترین آثار بازسگری او سریال مانکن و سریال پایتخت ۶ است
او در سریال مانکن در نقش بهار خواهر کاوه، اولین بازی خود را در سریال شبکه خانگی ایفای کرده بود و اکنون نیز در کنار بازیگران سریال پر مخاطب پایتخت قرار گرفته و نقشی کوتاه را در این مجموعه تلویزیونی داشته است

بیوگرافی بازیگر نقش طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت 6

اسم واقعی طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت

عارفه معماریان متولد سال ۱۳۷۰ در مشهد، اما اصالتا شاهرودی است و از سال ۱۳۹۵ تاکنون فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرده و از بازیگران پر کار و با سابقه تئاتری محسوب میشود
او با بازی در فیلم سینمایی دو روز تا ماندن به کارگردانی عمار خطی ، وارد سینما شد و در مقابل دوربین قرار گرفت و سپس اولین نقش جدی خود را در سریال پایتخت با موفقیت و تبحر و درخشش به نمایش گذاشت.

 

عارفه معماریان بازیگر پایتخت 6

عکسهای شخصی عارفه معماریان بازیگر پایتخت ۶

کاراکتر مقابل ارسطو و عشق و عاشقی با طاهره دختر محمود نقاش در سریال پایتخت ۶ که با اتمام موقف آن فعلا ناتمام مانده و بعد از ساخت قسمت آخر این سریال توسط سیروس مقدم و نویسندگی آرش عباسی سرنوشت آنها معلوم میشود که آیا با هم ازدواج میکنند یا نه؟

خانم معماریان مجرد است هنوز ازدواج نکرده و پیج اینستاگرام عارفه معماریان نیز با آیدی ….. فعال است، البته چند فن پیج و فیک نیز با نام این بازیگر فعالیت میکنند.

اینستاگرام عارفه معماریان بازیگر پایتخت 6

چهره اروپایی خواهر چشم رنگی طاهره دختر محمود نقاش در سریال پایتخت

خواهر عارفه معماریان با چهره شیکش از خواهر هنرمندش محبوب تر شد .

عارفه معماریان متولد شاهرود سمنان، دو خواهر بنام های عادله و آزاده دارد، بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با تئاتر شروع کرد و بعد از چند تجربه تئاتر در نهایت سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال مانکن انتخاب شد.

عارفه معماریان در سریال پایتخت نقش طاهره دختر محمود نقاش را ایفا کرد .

 

فیلم های طاهره دختر محمود نقاش در پایتخت 6

نظرات