مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک؟ + راهنمای انتخاب

0

مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک ؟ یکی از مهم ترین سئوالات و دغدغه ی همیشگی در موقع خرید مبلمان برای خانه که به ذهن همه می آید، این سئوال است. در انتخاب نوع مبلمان موقع خرید، غیر از نوع سلیقه و نیاز ما، معیار های مختلفی وجود دارد که باید آنها را بررسی کرد. در ادامه ی این مطلب ما به این موضوع می پردازیم و شما را راهمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک؟ + راهنمای انتخاب

 

مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک ؟

نتخاب مدل مبل راحتی و کلاسیک برای منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در زمینه انواع مبلمان بدست آورید سپس اقدام به انتخاب مدل مبل برای منزل خود نمایید.

مبل سلطنتی

مبلمان کلاسیک دارای جنبه رسمی و تشریفاتی می باشند و متریالی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به مبلمان راحتی گران تر می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون های پر زرق و برق علاقه زیادی دارید بهتر است از مبلمان کلاسیک یا استیل استفاده نمایید.

مبل راحتی

مبلمان راحتی امروزه توجه اغلب افراد و خانواده ها را به سمت خود جلب کرده اند و این دسته از مبلمان با دکوراسیون های مینیمال و امروزی مطابقت و همخوانی دارند.

 

مزایای مبلمان کلاسیک

مبل های کلاسیک که به مبل استیل نیز معروف می باشند دارای ظاهری شکیل و رسمی هستند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان شیک و لاکچری به نظر برسد بهتر است این مبلمان را انتخاب نمایید همچنین در ساخت مبل کلاسیک از متریال های با کیفیت نظیر چوب راش و گردو و پارچه های با کیفیت خوب استفاده می شود از این رو شما می توانید سال های طولانی از این مبلمان استفاده نمایید.

مبل کلاسیک

 

مزایای مبلمان راحتی

برای ساخت مبلمان راحتی از ترکیب پارچه و مقدار کمی چوب استفاده می شود و برخی از اوقات نیز دسته این مبلمان به کمک پارچه به صورت کامل پوشیده می شوند تا افراد بتوانند در هنگام استراحت روی مبلمان بخوانند و خستگی خود را درآورند همچنین مبلمان مدرن دارای رنگ و طرح های متنوعی می باشند و می توانند به دکوراسیون داخلی منزل شما روح و نشاط ببخشند و در موقع چیدمان محدودیت خاصی ایجاد نمی کند.

مبل راحتی

 

مقایسه مبل راحتی و کلاسیک

  • متریال: متریال و جنس ساخت در مبلمان کلاسیک از راحتی بهتر است
  • قیمت: مبلمان راحتی نسبت به کارایی آن، قیمت ارازان ترین نسبت به مبلمان کلاسیک دارد.
  • طراحی: مبل کلاسیک دارای طراحی رسمی و لاکچری است ولی مبلمان راحتی طراحی ساده و عامه پسند تری دارند
  • راحتی: مسلما استفاده از مبل راحتی نسبت به کلاسیک راحت و آرامش بیشتری به ارمغان می آورد.
  • دکوراسیون داخلی: از مبلمان راحتی عموما در فضای نشیمن و اتاق مطالعه یا اتاق خواب استفاده می شود ولی مبلمان کلاسیک در فضای پذیرایی با دکوراسیون سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • زیبایی: ین معیار در هنگام انتخاب مدل مبل کلاسیک یا راحتی سلیقه ای می باشد.
  • طول عمر: استحکام و درخشندگی و زیبایی یکی از مهم ترین مزیت های مبلمان کلاسیک است.
  • تمیز کردن مبلمان: در ساخت مبلمان کلاسیک از پارچه کمتری استفاده می شود از این رو تمیز کردن این طرح مبلمان نسبت به مبل راحتی آسان تر می باشد.
  • تنوع زیاد: مبلمان راحتی در انواع مدل های متنوع موجود می باشند و می توان گفت تنوع این طرح مبلمان نسبت به مبل کلاسیک بیشتر می باشد.

نظرات