بیوگرافی و اجرای اسماعیل مهدوی میوه فروش اردبیلی در عصر جدید

0

بیوگرافی و اجرای اسماعیل مهدوی میوه فروش اردبیلی در عصر جدید

اسماعیل مهدوی میوه فروش اردبیلی ۴۱ ساله معروف به صفر عمی (صفر عمو) میوه فروش اردبیلی، که با آواز ترکی میوه هایش را میفروشد و صدایش دست کمی از مرحوم موذن زاده اردبیلی ندارد . بیوگرافی و اجرای آواز خوانی و مداحی میوه فروش اردبیلی را در مجله اینترنتی حرف تازه بطور کامل بخوانید

بیوگرافی و اجرای اسماعیل مهدوی میوه فروش اردبیلی در عصر جدید

بیوگرافی اسماعیل مهدوی

اسماعیل مهدوی میوه فروش ۴۱ ساله متولد ۱۳۵۸ در اردبیل است که با میوه فروشی روی وانت امورات زندگی خود را میگذراند و با همین شغل چند سالی است که به شهرت رسیده است

زندگینامه اسمایل مهدوی شرکت کننده عصر جدید

علت مشهور شدن

اسماعیل مهدوی معروف به صفر عمی و یا صفر عمو با کلیپ ها و ویدئوهای آواز خوانی و مداحی به زبان ترکی در فضای مجازی و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

اجرای اسماعیل مهدوی میوه فروش اردبیلی در عصر جدید

شروع آواز خوانی و مداحی به سبک سلیم موذن زاده

خواندن را از بیش از ۲۰ سال پیش شروع کرده و تا جایی که یادش می آید میخوانده است‌ .در هیات ها و مراسم مذهبی مداحی میکرد با صدایی که بسیار به مرحوم سلیم موذن زاده شباهت دارد و به سبک او نیز میخواند.
تا جایی که از ۸ سال پیش با آواز خوانی ترکی و آذری هنگام میوه فروشی روی وانت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به سهرت رسید و به چهره معروفی تبدیل شد . کلیپ ها و ویدئوهایی آواز خوانی میوه فروش اردبیلی و یا مداحی سیب فروش اردبیلی اکنون در بیشتر پیج ها و کانال موجود است.
او با حسن ریوندی نیز دیدار داشته و اجرای زیبایی نیز در ملاقات با حسن ریوندی انجام داده است

کلیپ های میوه فروش اردبیلی معروف به صفر عمی

اجرای اسماعیل مهدوی در عصر جدید

وی در مرحله مقدماتی فصل دوم عصر جدید به همراه پسرش به مسابقه آمده بود و اجرای زیبایی درباره میوه فروشی سیب و هندوانه کرد او با چرخی پر از انواع میوه به عصر جدید آمده بود. نحوه خواندن و اجرا و صدای باز او باعث حیرت آریا عظیم نژاد شد ، تا جایی گفت : تعجب میکنم که وی تا الان دیده نشده و تحت آموزش حرفه ای و اصولی موسیقی و خوانندگی قرار نگرفته است، اگر این اتفاق میافتاد ، وی اکنون به یکی از خوانندگان مطرح تبدیل میشد.
آریا گفت: من مداحی ترکی خیلی دوست دارم و اردبیل نیز مداحان و بزرگان خوانندگی کم ندارد که در زمینه مداحی و موسیقی فعالیت دارند.

email-mahdavi-istagram

بطور مثال او هنگام میوه فروشی میگوید: بورانی مثل عسله بورانی ماله مشگینه(شهر) ای عسله بورانی… توی استان اردبیل از من ارزونفروشتر پیدا نمیکنی…
او همین شعر را درباره سیب و هندوانه و پرتقال و انواع میوه ها میخواند.

نظرات