عکس و بیوگرافی دکتر حسین روازاده طب اسلامی

0

عکس و بیوگرافی دکتر حسین روازاده طب اسلامی

دکتر حسین روازاده معروف به پدر طب ایرانی و اسلامی متولد ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۳۵ در تهران، بیوگرافی کامل شخصی و مدرک تحصیلی و وبسایت و مطب و شماره نوبت دهی و حواشی و جنجال ها را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

عکس و بیوگرافی دکتر حسین روازاده طب اسلامی و همسرش + مطب و تخصص

بیوگرافی دکتر حسین روازاده

حسین روازاده معروف به پدر طب ایرانی و اسلامی متولد ۱۳۳۵ در تهران است که بر اساس اطلاعات تارنمای سازمان نظام پزشکی، یک پزشک عمومی است که در تارنمای خود، خود را دانش آموخته از دانشگاه تهران معرفی می‌کند و بیماران خود را با استفاده از طب سنتی، که آن را طب اسلامی نیز می‌نامد، درمان می کند.

رضا رویگری و همسرش و دکتر روازاده

حواشی دکتر روا زاده معروف پدر طب اسلامی و همسرش

عطاری یا مطب دکتر حسین روازاده

وی دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰ می باشد. در این باره گفته است:اینجانب دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰ می باشم و عطاری ندارم بلکه یک مطب فعال در خیابان جمهوری اسلامی دارد که هر روز پذیرای بیماران محترم می باشد.

آدرس عطاری و مطب دکتر روا زاده طب اسلامی

حجامت

دکتر روازاده گفته احیاگر حجامت در ایران است و هر پزشکی که در ایران حجامت انجام میدهد مستقیم یا با واسطه شاگرد وی بوده ،او که مطالعاتی در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی دارد، بازگشت به تغذیه سنتی و اسلامی را راه رسیدن به سلامت می‌داند و وضعیت نامناسب تغذیه در ایران را به عوامل خارجی نسبت داده است.

تبریزیان و روازاده فعال در حوزه طب اسلامی

تخصص حسین روازاده معروف به پدر طب ایرانی واسلامی

آدرس سایت دکتر روازاده

روازاده در سایتی با عنوان ravazadeh.com فعالیت دارد و نظرات خود را درباره حوزه پزشکی به اشتراک میگذارد و از همکاری طب اسلامی با پزشکان برای شکست کرونا استقبال کرده است.

زندگینامه دکتر حسین روا زاده طب اسلامی

برخی نظرات روازاده در حوزه پزشکی

• نمک فشار خون را پایین می‌آورد!
• برای جلوگیری از ریزش مو، در موقع رفتن توالت کلاه بر سر بگذارید. زیرا گازهای موجود در توالت باعث ریزش مو می‌شود.
• زیاد خوردن آب باعث پیری زودرس و چین و چروک‌دار شدن صورت می‌شود.در بدن انسان که پنج لیتر خون وجود دارد، روزانه چندین بار به وسیله کلیه تصفیه می‌شود، که تقریباً کلیه روزانه صد و هشتاد لیتر خون را تصفیه می‌کند. با خوردن آب اضافی کار کلیه زیاد شده و باعث پیری می‌شود.
• بچه‌هایی که آدامس می‌خورند به دلیل الکل موجود در اسانس آن عینکی می‌شوند و به علت اینکه به الکل عادت می‌کنند و الکلی میشوند
• نقل احادیث دربارهٔ خواص نمک دریا

دیگر نظرات

• درمان زردی نوزادی با حجامت پشت گوش
تأمین نیاز مس بدن از طریق پخت‌وپز در ظروف مسی
• ادعای عدم وجود کم‌خونی در گذشته به دلیل استفاده از نعل آهن
• تأکید خدا بر استفاده از گندم سبوس دار در سورهٔ مبارکهٔ جمعه و ..

نظرات