بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و همسر و پسرش +‌عکس جدید دکتر عاطفه میرسیدی

0

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و همسر و پسرش +‌عکس جدید دکتر عاطفه میرسیدی

دکتر عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صداوسیما متولد بهمن سال ۱۳۴۶ در تهران است، متاهل و یک پسر دارد و تحصیلات پزشکی عمومی دارد و میگوید اول پزشک هستم تا خبرنگار. وی یکی از مجریان و گزارشگران پرسابقه صدا و سیما بوده که سال ها در تلویزیون فعالیت داشته و در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شد و پس از آن در مطبی که در تهران دارد مشغول طبابت است. پدرش به رحمت خدا رفته و مادرش در قید حیات است. عکسی با چهره و ظاهر متفاوت عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما در فروردین ماه ۱۴۰۲ سوژه رسانه ها شد. ادامه بیوگرافی کامل عاطفه میرسیدی و همسر و پسرش همراه با زندگی شخصی و مصاحبه درباره شغل جدید و سوابق و تصاویر خانواده و همسر و آیدی اینستاگرامش را در مجله اینترنتی حرف تازه با هم مرور کنیم.

عکس و بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و همسرش

زندگینامه دکتر عاطفه میرسیدی مجری و خبرنگار صدا و سیما

عاطفه میرسیدی مجری و خبرنگار تلویزیون متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است او سال ها در گزارش های خبری صداوسیما فعالیت داشت وی دارای یک فرزند پسر میباشد اما تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است. وی یکی از مجریان و گزارشگران پرسابقه صدا و سیما بوده که سال ها در تلویزیون فعالیت داشته است

عاطفه میرسیدی پزشک، مجری و سردبیر اخبار علمی و پزشکی چندی است که بازنشسته شده است. میرسیدی در سال ۱۳۷۷ در آزمون کتبی ورود به واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت جزو ۱۰ نفر منتخب قرار گرفت و به این حوزه وارد شد.

او پیش از خبرنگاری در رشته پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده بود و علاقه‌اش به خبرنگاری باعث شد که همزمان در حرفه پزشکی و خبرنگاری سلامت فعالیت کند.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی پزشک عمومی و خبرنگار حوزه سلامت متولد بهمن ۱۳۴۶ در تهران است. او دارای دیپلم تجربی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. می گوید از بچگی علاقه داشتم یا معلم باشم یا دکتر که معلم نشدم اما دکتر شدم. او در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شد و حالا در مطب طب سنتی که دایر کرده مشغول طبابت است. چهره و ظاهر او با حجاب متفاوت اینروزها سوژه رسانه ها شده است.

سوابق

خانم دکتر عاطفه ميرسيدی از سال ۷۷ وارد سازمان صدا و سیما شده و نزدیک بیش از دو دهه سابق کار در صدا و سیما دارد که در حوزه سلامت، فعالیت دارد و میگوید اول پزشک هستم تا خبرنگار. او از کودکی علاقه داشت یا معلم شود و یک شغل دولتی داشته باشد و یا پزشک شود که در بزرگسالی توانست به یک رویای خود جامه عمل بپوشاند و پزشک شود . خودش گفته: در دوران مدرسه در گروه های تئاتر فعالیت میکردم و کودکی پرشور و برون گرا و شلوغ بودم و با همه ارتبا برقرار می کردم.  به همین دلیل وقتی خبرنگار شدم توانستم به یک خبرنگار پرشور که مدام در تب و تاب گزارشهای جالب برای مردم است تبدیل شود.

زندگی شخصی عاطفه میر سیدی خبرنگار حوزه سلامت

کرونا گرفتن عاطفه میدسیدی

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیتی خبر ابتلای میرسیدی به کرونا را منتشر کرد و خود خانم خبرنگار نیز در ویدئویی گفت: در قرنطینه خانگی با کرونا در حال مچ اندازی هستم.

علت خبرنگار شدن

به دلیل اینکه پزشکی را بسیار دوست دارم. و اگر خبرنگاری را انتخاب کرده ام به سبب پزشکی بوده است. اگر قرار بود کاری غیر از پزشکی انجام دهم وارد این حوزه نمیشدم.

زندگینامه عاطفه میر سیدی خبرنگار

درآمدم متوسط است

پزشکی میتواند درآمد بهتری داشته باشد، اگر فکر میکنند واقعا این شغل شیک است اینطور نیست، درآمد من متوسط بوده و واقعا نسبت به درآمدی پزشکی بسیار ناچیزه محسوب میشود .

همسر عاطفه میرسیدی کیست

خانم میرسیدی در ۲۷ سالگی و قبل از ورود به حوزه خبرنگاری ازدواج کرده است و بعد از ازدواج نیز کار خبرنگاری را شروع کرده است و یک فرزند پسر دارد

عکس مادر عاطفه میرسیدی خبرنگار صدا و سیما

خانواده و زندگی شخصی

درباره زندگی شخصی و خانواده خانم میرسیدی باید گفت که پدرشان معلم و فرهنگی بوده که چند سال پیش به رحمت خدا رفته و خودشتن نیز گفتند اگر پزشک نمیشدم حتما معلم میشدم

 

atefeh-mirseyedi

علاقه به شغل دولتی

حس میکنم دوست دارم شغلی داشته باشم که هم دولتی باشه و هم بتونم در کنارش کار مطبم را هم داشته باشم. در عین حال از کارهای تصویری و نمایشی هم خوشم می آمد .از بچگی با این که درسم خوب بود در گروه های تئاتر مدرسه فعالیت می کردم.

atefeh-mirseyedi-instagram

آدرس مطب عاطفه میرسیدی

مطب ندارم ولی از مریضهایی که خیلی به من سر میزنند و می ایند به سراغم یا تلفن میزنند خیلی سوژه میگیرم و اکثر سوژه هایم آنها هستند.
دائم در حال بدون هزینه کمک کردن هستم.در روز ۷-۸ تا تلفنی مشاوره میدهم از مردم و کارکنان  و شاید حدود ۱۰ نفر را هم ویزیت میکنم.

اخلاق و خصوصیات رفتاری

اخلاق خوبم خوش رویی است. در بدترین شرایط روحی و روانی هم لبخند میزنم و کسی نمیتواند بفهمد که درونم چه میگذرد و همه فک میکنند من آدم خوشحالی هستم.بدترین اخلاقم هم شاید این است که وقتی از کسی ناراحت می شوم، به او میگویم

شغل جدید بعد از بازنشستگی

من همه طول سال‌هایی که در حوزه رسانه کار کردم، دلم می‌خواست یک کار پزشکی هم بکنم اما فرصتش نبود. به خاطر اینکه خیلی با ذوق و شوق در محیط کاری‌ام کار می‌کردم و وقت زیادی از من می‌گرفت. از طرفی کار در خانواده و بچه‌ها هم اجازه نمی‌داد شغل دوم داشته باشم و کار پزشکی بکنم. به هر حال در رسانه هم رسمی شده بودم و باید ساعت موظفی‌ام را پُر می‌کردم؛ گاهی بیشتر و گاهی هم کمتر.

به هر حال توان جسمی هم برای کار در یک درمانگاه و فضای پزشکی را نداشتم. اما از ماه‌های آخر، تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم و با وام بانکی کاری راه بیندازم؛ چون پس‌اندازی نداشتم. از طریق همان وام، جایی را اجاره کردم و تجهیزات مختصری تهیه کردم و یک مطب کوچکی راه انداختم.

من پزشکی سنتی یا همان طب سنتی کار نمی‌کنم، چون معلوماتی در این حوزه ندارم دوره‌هایی در مورد طب سوزنی و ماساژ تخصصی پزشکی گذراندم و بعد از آن دوره‌هایی برای بخشی از کارهای زیبایی، تزریق‌هایی که در این حوزه وجود دارد و توانستم این کار را اداره کنم. اما از دوستی که در حوزه کارهای سنتی تجربه‌هایی دارد کمک خواستم تا بتوانم در این حوزه هم اگر مراجعه‌ای داریم برای اقدامات سلامتی که در تاریخ ما ریشه داشته مثل حجامت، زالو و فصددرمانی و یا بادکش، روز به روز بر دانش این بخش هم افزوده شود.

نظرات