مهمان امشب دورهمی مهران مدیری دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ کیست ؟

0

برنامه دورهمی مهران مدیری با مهمان جدیدی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ روی آنتن میرود که ما به معرفی مهمان امشب دورهمی میپردازیم! با ما همراه باشید. برنامه دورهمی نوروز ۹۹ با مهمانانی چون محمد حسین مهدویان, بنیامین بهادری ,یکتا ناصر ,محمد بحرانی ,امیر حسین آرمان ,سینا درخشنده ,مهدی دارابی و بهرام افشاری کلید خورد که تاکنون بهرام افشاری و محمدحسین مهدویان و میثم ابراهیمی و بهانم بانی به برنامه آمدند و برنامه مابقی هنرمندان هنوز پخش نشده است که به مرور زمان هر شب یک مهمان به دورهمی در شبکه نسیم خواهد آمد

مهمان امشب دورهمی مهران مدیری دوشنبه 4 فروردین 99 کیست؟

مهمان دورهمی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹

برنامه امشب «دورهمى» سه شنبه پنجم ۵ فروردين ٩٩ با حضور یکتا ناصر و سهیل مهرزادگان ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش ميگردد

مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹

تاکنون مهمان دوشنبه ۴ فروردین دورهمی نوروز ۹۹ توسط عوامل سازنده این برنامه تلویزیونی اعلام شده است برنامه امشب «دورهمی» با حضور محمد بحرانی صداپیشه جناب خان و بازیگر سریال نوروزی «دوپینگ» و سینا درخشنده خواننده ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

تکرار دورهمی مهران مدیری

قسمت چهارم فصل دوم عصر جدید باز پخش برنامه ساعت ۶ صبح / ۱۱ صبح /۱۷ بعدازظهر پخش میشود

برنامه دورهمی در تعطیلات نوروز ۹۹ میزبان تعدادی از بازیگران و خوانندگان کشورمان خواهد شد. در این ویژه برنامه‌ نوروزی، خوانندگان، کارگردانان و بازیگرانی همچون محمد حسین مهدویان ، بنیامین بهادری ، یکتا ناصر ، محمد بحرانی ، امیر حسین آرمان ، سینا درخشنده ، مهدی دارابی و… مهمان مهران مدیری خواهند بود.

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! تاکنون سه فصل از برنامه تلویزیونی دورهمی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نظرات