محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی امشب یکشنبه ۳ فروردین ۹۹

0

محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی امشب یکشنبه ۳ فروردین ۹۹ در شبکه نسیم است که درباه زندگی شخصی و نحوه ازدواج و آسنایی با همسرش و کارهای هنر خود توضیح میدهد

محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین 99

محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی ۹۹

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، مهمان دورهمی امشب یکشنبه سوم فروردین، میزبان محمدحسین مهدویان، کارگردان سینما خواهد شد.

برنامه «دورهمی» ویژه نوروز، هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. گفت‌وگوی مهران مدیری با چهره‌های فرهنگی و هنری، بخش اصلی این برنامه است.

محمدحسین مهدویان، کارگردان جوان سینمای ایران، در صفحه اینستاگرام خود، خبر داده است امشب (یک‌ شنبه سوم فروردین)، مهمان «دورهمی» خواهد شد. مهران مدیری در فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی مهدویان، ایفای نقش کرده است.

این کارگردان نوشته است: «مهمان آقای مدیری نازنین در یکی از برنامه‌های دورهمی بودم که قراره امشب سوم فروردین ساعت بیست و سه از شبکه‌ نسیم پخش بشه. خوش‌ حال می‌شم تماشا کنید. شاید در این روزهای تلخ، لحظه‌ای، لبخندی روی لب‌های شما بنشینه و من هم در این لحظه شریک باشم.»

محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی امشب نوروز 99

محمدحسین مهدویان کیست؟

محمدحسین مهدویان، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی در ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در بابل متولد شد و اصالتا شمالی است. وی دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما در دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی از دانشکده صدا و سیما است

همسر محمدحسین مهدویان مهمان دورهمی کیست؟

ایشان چند سالی است که با خانمی به نام محبوبه (محجوبه) ازدواج کرده است و صاحب این زندگی دو پسر بنام های آرش و آسمان می باشد.

آثار کارگردانی

از جمله آثار کارگردانی وی که بسیار پر بیننده و فروش گیشه زیادی داشته آثار زیر می باشد:

آخرین روزهای زمستانی

فیلم های سینمایی

درخت گردو (۱۳۹۸)
ماجرای نیمروز:ردخون (۱۳۹۷)
لاتاری (۱۳۹۶)
ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)
ایستاده در غبار (۱۳۹۴)

آثار مستند

ترور سرچشمه
استخوان لای زخم
دیکتاتور بزرگ
سه سوی میدان جنگ
ثنا
کوتاه داستانی مرگ در نیمه تابستان
پدر
ملک الموت
تخت خواب یکنفره
مجموعه بیم وامید

نظرات