کد فعالسازی عیدانه و هدیه عید نوروز ۹۹ همراه اول و رایتل و ایرانسل

2

کد فعالسازی عیدانه و هدیه عید نوروز ۹۹ همراه اول و رایتل و ایرانسل

همه ساله اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و رایتل برای مشترکان خود عیدانه و هدیه بسته های رایگان مکالمه و اینترنت در نطر میگیرند که ما در مجله اینترنتی حرف تازه، کد دستوری و نحوه فعالسازی هدیه عید نوروز ۹۹ اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و رایتل را منتشرکردیم

کد فعالسازی هدیه عید نوروز 99 همراه اول و رایتل و ایرانسل

به گزارش حرف تازه به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، اپراتورها به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می‌دهد و همچین هدیه مکالمه رایگان روز تولد همراه اول نیز از دیگر بسته ای این اپراتور است

هدیه عید همراه اول در نوروز ۹۹

طرح عیدانه ۹۹ همراه اول همیشه با عدد ۱ و سالی که در آن هستیم فعال میشود و همراه اول مانند سال گذشته، نوروز ۱۳۹۹ هم به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می دهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۳۰ اسفندماه تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۹، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰،۰۰۰ ریال، ۲۰،۰۰۰ ریال، ۵۰،۰۰۰ ریال، ۱۰۰،۰۰۰ ریال و ۵۰۰،۰۰۰ ریال)، بهره‌مند گردند و مهلت استفاده از بسته عیدی از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.

کد عیدانه همراه اول در سال ۹۹ : *۱۳۹۹ # میباشد که میتوانید عیدانه خود را از همراه اول دریافت کنید

شرایط استفاده از هدیه عید ۹۹ همراه اول

این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه (داخل شبکه همراه اول)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت از این عیدی استفاده نماید.
خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس های رومینگ و خارجه و تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.
ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و در طول بازه زمانی اعلام شده امکانپذیر است.

کد فعالسازی هدیه عید نوروز 99 همراه اول

کد دستوری هدیه عید نوروز ۹۹ همراه اول

با شماره گیری عدد *۱۳۹۹# عیدی خود را دریافت کنید

عیدی رایتل عید نوروز ۹۹

رایتل به پاس همراهی شما مشترکین عزیز، هدیه‌ای برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شما می‌توانید از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱ فروردین ۹۹ بسته هدیه یک‌روزه خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۲۲۵#فعال کنید.

بسته هفت سین نوروز

رایتل در نوروز ۹۹ بسته اینترنت مقرون به‌صرفه‌ای به مشترکین خود ارایه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید تنها در تاریخ ۲ فروردین ۹۹ بسته با مشخصات جدول زیر را خریداری و از اینترنت پرسرعت رایتل با کمترین هزینه بهره‌مند شوید.

بسته مصرفی نوروز

نام بسته حجم (گیگابایت) مهلت استفاده (روز) قیمت* (ریال) خرید آسان
بسته ۷ سین ۷ ۷ ۷۰،۰۰۰ *۲۲۷#

* قیمت بسته‌ بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است.

کد فعالسازی هدیه عید نوروز 99 رایتل

هدیه عید نوروز ۹۹ ایرانسل

ایرانسل به منظور افزایش رضایت مشترکین خود، بسته عیدانه ۹۹ با تخفیف ویژه درنظر خواهد گرفت. به محض دریافت اطلاعات از ایرانسل در مورد عیدانه ۹۹ اطلاعات تکمیلی در سایت قرار داده شد.

حجم بسته عیدانه قیمت بسته عیدانه مدت اعتبار کد دستوری
۳ GB ۱۲.۰۰۰ تومان ۴ فروردین # ۱*۵*

بسته هدیه نوروزی ایرانسل ۳ گیگابایت اینترنت تا ۴ فروردین است. هزینه این بسته ۱۲.۰۰۰ تومان می‌باشد که با شماره گیری کد دستوری زیر فعال می‌شود.
ایرانسل برای کاربران خود ۱ گیگ اینترنت ۱ ساعته رایگان را فراهم کرده است که شما می توانید با شماره گیری کد زیر تا ۱۳ فروردین این بسته را فعال کنید.

کد فعالسازی عیدانه 99 ایرانسل

با شماره گیری عدد #۱۳۹۹* عیدی خود را دریافت کنید

این بسته تنها یک بار قابل فعال سازی و استفاده می باشد.
همراه اول مانند سال گذشته برای همه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود عیدی را تهیه دیده است. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۳۰ اسفند ماه تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۹ هدیه خود را دریافت کنند.

 

2 دیدگاه در “کد فعالسازی عیدانه و هدیه عید نوروز ۹۹ همراه اول و رایتل و ایرانسل

  1. محسن غریبی میمندی گفت:

    سلام ستاره١٣٩٩ستاره١مربع

  2. Akbar گفت:

    بسته عیدانه همراه اول با کد *۱۳۹۹*۱# فعال مبشه

نظرات