بیوگرافی و عکسهای شایان مصلح فوتبالیست و زندگی شخصی وی + حواشی

0

بیوگرافی و عکسهای شایان مصلح فوتبالیست و زندگی شخصی وی + حواشی

بیوگرافی شایان مصلح فوتبالیست ایرانی و مداح و شاعر و بازیکن پرسپولیس را در این بخش از مجله حرف تازه با تصاویر و اخبار جدید و پیج اینستاگرام و پست اینستاگرام و اعتراض وی درباره بستن درب حرمین به خاطر کرونا را بخوانید

بیوگرافی شایان مصلح

شایان مصلح بازیکن فوتبال ایرانی و شاعر و مداح اهل بیت با نام علی «شایان» مصلح تکلیمی در ۴ تیر ۱۳۷۲ در رودبار به دنیا آمده و در رشته صنایع تحصیل کرده و بازیکن فوتبال چپ پا ایرانی که در پست مدافع چپ و مدافع میانی با قد ۱/۸۸ لیگ برتر ایران بازی میکند .

بیوگرافی و عکسهای شایان مصلح فوتبالیست و زندگی شخصی وی + حواشی

آمار و سوابق باشگاهی

باشگاه کنونی او در سال ۹۸ سپاهان اصفهان و فوتبال را با پگاه گیلان شروع کرده و تاکنون در باشگاه فوتبال پرسپوليس تهران و داماش گیلان و سپیدرود و سپاهان توپ زده است.

اعتراض شایان مصلح به تعطیلی حرم ها

بنا به گفته ها وی در کانال تلگرامی خود به تعطیلی حرم امام رضا و حضرت معصومه واکنش نشان داده و نوشت: شهرها رو فرنطینه نمیکنید و همه جا رفت و آمده و اما حرم ها رو تعطیل میکنید…..

عکس مادر شایان مصلح بازیکن فوتبال

شروع فوتبال

مصلح فوتبال را ار دوران کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی با فوتسال شروع کرده و اولین تجربه فوتبالی خود را در تیم زیر ۱۴ سال باشگاه فوتبال ملى حفارى در اهواز به‌دست‌آورد، پس از آن با شرکت در تست آکادمی فوتبال فولاد خوزستان در ۱۷ سالگی با تیم جوانان فولاد قرارداد ۳ ساله بست.

او بعدا به تیم بزرگسال سپیدرود رشت پیوست و توانست همراه با این تیم از لیگ دو به لیگ یک و سپس به لیگ برتر صعود کند.درخشش وی در سپیدرود رشت موجب شد در نیم فصل ۹۶–۱۳۹۵ مورد توجه باشگاه‌های مطرح از جمله پرسپولیس قرار بگیرد.

همسر شایان مصلح

از ازدواج و زندگی شصخی و همسرش خبری منتشر نشده است و وضعیت ازدواج وی نا مشخص است

شایان مصلح فوتبالیست کیست؟

از پرسپولیس تا سپاهان اصفهان

شایان مصلح پس مذاکران قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست و در نخستین بازی رسمی برای پرسپولیس به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران رسید و سرانجام پس از جدایی از پرسپولیس راهی تیم سپاهان اصفهان شد تا بازی زیر نظر امیر قلعه نویی را تجربه کند.

زندگی شخصی شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس

از کودکی به فوتبال علاقه داشتم

همانند اکثر کودکان، از بچگی به فوتبال علاقه داشتم. از شکستن شیشه های خانه تا فوتبال دسته جمعی با دوستانم در منزلمان و زمانی هم که توپ نداشتیم با جوراب هایمان توپ درست می کردیم و به فوتبال می پرداختیم. اگر آن هم گم می شد، با پرتقال بازیمان را ادامه می دادیم.

حواشی شایان مصلح فوتبالیست

علت علاقه به حضرت رقیه

پدرش را در سه سالگی از دست داده و همین امر باعث شده روضه حضرت رقیه لطف دیگری برایش داشته باشد. می‌گوید اگر بخواهم بین همه علاقه‌هایم یکی را انتخاب کنم حتما اعتقاداتم و مداحی را انتخاب می‌کنم.

زندگینامه شایان مصلح فوتبالیست و مداح

فوتبالیست مداح

مداحی  را از کودکی شروع کردم. حب اهل بیت(ع) در دل همه ایرانیان است و برای همین به سمت هیات می‌روند. من هم به واسطه پدر و مادرم این حب اهل بیت(ع) را در دلم داشتم. اولین باری که میکروفن به دست گرفتم هشت یا نه ساله بودم، در هیاتی که برای بچه‌ها بود و با چادر مادرهایمان آن را درست کرده بودیم. به مرور زمان در هیات‌های مختلف یا در مسجدمان می‌خواندم و این مساله تا الان ادامه پیدا کرده است.

 

شایان مصلح فوتبالیست

شاعر و جلسات شعرخوانی

من از سال ۸۹ یا ۹۰ سرودن شعر را شروع کردم. اوایل در همان رودبار جلسات شعرخوانی می‌رفتم. در شهر رودبار با اینکه شعرای خوبی دارد اما جلسات شعر آن بار علمی‌ای را که تهران یا شهرهای بزرگ دارد، ندارد.
بعد از اینکه برای فوتبال به تهران آمدم در جلسات انجمن شاعران شرکت کردم و شعرهایم را در آنجا می‌خواندم و نقد می‌شد. ناگفته نماند که وی کتاب شعرش را به چاپ رسانده است

عکس مربوط یه جشن امضای کتاب شایان مصلح درکنار مادرش

اینستاگرام شایان مصلح

شاعران مورد علاقه

اگر فضای اعتقادی را نادیده بگیرم شعرهای سعدی را دوست دارم. شعرهای هلالی‌جغتایی هم خوب است یا شعرهایی که صائب‌تبریزی گفته. اما فضای اعتقادی با شعر ما بسیار عجین شده است. در باب اعتقادی محتشم‌کاشانی را که برای اهل بیت(ع) شعر گفته است، دوست دارم.
حسین منزوی بهترین غزل‌سرای ۵۰ سال اخیر بوده است. حسین جنتی، سیده‌تکتم حسینی، اصغر معاذی

عکسهای جدید شایان مصلح

افتخارات باشگاهی شایان مصلح

سپیدرود رشت: نایب قهرمانی در لیگ آزادگان ۹۶–۱۳۹۵ (صعود به لیگ برتر)
پرسپولیس: قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶
قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۷
نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷
قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷
قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران

عکسهای جدید شایان مصلح

چند تصویر از پیج اینستاگرام وی با آیدی shayanmosleh315 انتخاب و آخرین استوری شده و میتونید در پیح شخصی وی تصاویر بیشتری ببینید

 

بیوگرافی و عکسهای شایان مصلح بازیکن فوتبال سپاهان اصفهان

فتوشات های شایان مصلح فوتبالیست

دانلود عکسهای شایان مصلح فوتبالیست

اعتراض شایان مصلح فوتبالیست به تعطیلی حرم ها

افتخارات شایان مصلح

نظرات