بیوگرافی و عکسهای جدید محمد علیزاده خواننده

0

بیوگرافی و عکسهای جدید محمد علیزاده خواننده

محمد علیزاده خواننده پاپ متولد ۱۳۶۰ در کرج که ترانه هایی چون جز تو و شهر باران و غم دنیاست را خوانده، اکنون به عنوان مجری در برنامه بهار جان شبکه پنج برای تحویل سال ۹۹ حضور دارد به همین مناسبت بیوگرافی کامل شخصی و هنری و ترانه ها و آلبوم و اینستاگرام این هنرمند را در مجله حرف تازه با هم مرور میکنیم.

بیوگرافی و عکس های جدید محمد علیزاده و همسرش + داستان زندگی و خانواده

بیوگرافی محمد علیزاده

محمّد علیزاده در ۲۳ دی ۱۳۶۰ در کرج به دنیا آمده و خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است و ساز تخصصی او نیز گیتار میباشد

خانواده و تحصیلات

علیزاده اصالتا آذری و پدر و مادرش میانه ای ، پدرش معلم و یک خواهر دارد و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند.
تحصیلاتش را بر خلاف فعالیت کنونی خود که موسیقی می باشد، در رشته کشاورزی به اتمام رسانده است.

محمد علیزاده در کنار پدر و مادرش

عکس پدر و مادر محمد علیزاده خواننده

عشق نوزده سالگی

در ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده و آنطور که خودش نقل می‌کند به این عشق و عاشقی افتخار میکند

همسر محمد علیزاده

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و مشغول فعالیت در زمینه موسیقی و به تازیگی که مجری برنامه بهار جان با موضوع تحویل سال ۹۹ در شبکه پنج شده است

زندگینامه محمد علیزاده خواننده

از قرائت قرآن تا شروع موسیقی

به گفته خودش از ۴ سالگی شروع کرده و علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. از پانزده سالگی یادگیری موسیقی اصیل ایران را شروع کرد. ابتدا در زمینه موسیقی سنتی به آموختن ردیف پرداخت و بطور رسمی از سال ۱۳۷۵ شروع به خواندن کرد

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده

اولین آلبومش همخونه نام داشت که در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شد ، اما موفقیت چندانی نداشت و باعث شهرتش نشد.
اما آلبوم بعدی او با نام سورپرایز که به صورت اینترنتی پخش شد با استقبال مواجه شده و موفقیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم‌های موسیقی سال کشور به‌شمار می‌رفت.
آلبوم بعدی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی در بازار موسیقی ایران داشت.
آلبوم گفتم نرو چهارمین آلبوم علیزاده در ۲۶ دی ۱۳۹۵ با تهیه کنندگی صدرالدین حسین زاده، مدیر موسیقی میلاد ترابی و توسط پخش کمپانی هنر شهر منتشر شد. این آلبوم حاوی ۸ قطعه هست.

بیوگرافی شخصی و کامل محمد علیزاده خواننده پاپ

از رادیو جوان تا تیتراژ خوانی

علیزاده مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته‌ و این اجراها باعث آشنایی وی با فرزاد حسنی شد که توانست آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی برای تیتراژ برنامه کوله پشتی که در سال ۱۳۸۵ را اجرا کند.

وی یکی از معدود خوانندگی است که سابقه زیادی در تیتراژ خوانی فیلم ها و سریال ها دارد و یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته‌است.
از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب و شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹ و ماه عسل ۹۶، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگام کنی و بر آستان جانان و سریال‌های زخم و برادر را نام برد

 

همسر محمد علیزاده خواننده کیست؟

اولین برنامه و کنسرت

محمد علیزاده اولین برنامه رسمی اش بر روی صحنه در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۱ برگزار کرد. وی آخرین برگزارکننده کنسرت در سی آمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۳ بود که اجرای وی در این جشنواره مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. این دومین باری بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان می‌رسید. علیزاده هم‌اکنون رکورددار کنسرت‌های ایران است.
همچنین او از فعال‌ترین برگزار کنندگان کنسرت در میان خوانندگان پاپ اهل ایران است. وی فقط در سال ۹۳ بالغ بر ۴۰ اجرای زنده در ده‌ها شهر ایران از جمله تهران، قزوین، لاهیجان، همدان، کیش، زنجان، آستارا، شهریار، آمل، شیراز، گرگان، بوشهر، اراک، کرمان، تبریز، بندرعباس، چالوس، ساری، محمودآباد، گنبد و شهرستان شفت داشته‌است.

کنسرت محمد علیزاده

آهنگسازی و ساخت ملودی

خواننده جز تو و شهر باران به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه‌سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته‌است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از امین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما ۲ از حمید عسکری جزو این همکاری‌ها بوده‌است.

تک آهنگ ها

زندگی
تو بری بارون
ماه عسل ۹۶
عشقم این روزا
برگرد ♫ ریمیکس
برادر ۲
دستان مرا بگیر
برادر
خستم
کجا میری
همینه که هست
زخم
میشه نگام کنی
اشتباه
فکرشم نکن
حس آرامش
هواتو کردم
با اینکه تنهایی
شهر عشق
عشق فوق العاده
سلام ::به همراه:فریدون آسرایی
صبحی دیگر
خاک شیرین
تو حس عاشق شدنی
شهر باران
سراب
حالمو زیبا کن
نگو نمی رسم

عکسهای محمد علیزاده

در ادامه چند تصویر جدید از پیج اینستاگرام وی با آیدی اینستاگرام mohammadalizadehmusic فعال است را مشاهده کنید و میتوانید برای دیدن تصاور بیشتر به این پیج سری بزنید

عکسهای محمد علیزاده

اینستاگرام محمد علیزاده

محمد علیزاده مجری برنامه بهارجان شبکه 5

عکسهای اینستاگرام و جدید محمد علیزاده

دانلود عکس محمد علیزاده

نظرات